Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger tilogmed ikke danse, har bare lyst å slukke mine sorger i alkoholen..

jaha hvorfor er vi triste?

btw alkohol og følelser funker dårlig!

Skrevet (endret)

Ja, har begynt og innse at jeg skal til syden med en veldig dømmende familie. Og i syden er det som oftest varmt og det er normalt å gå med bikini...

Skjer ikke at jeg går i bikini..meh

Yavel det vet jeg, begynner alltid å grine hvis jeg drikker når jeg er trist.

Endret av Nurk
Skrevet

Ja, har begynt og innse at jeg skal til syden med en veldig dømmende familie. Og i syden er det som oftest varmt og det er normalt å gå med bikini...

nå henger ikke jeg helt med :p

Skrevet

Nei det gjør forsovidt ingenting heller :p

Skrevet

Fikk ikke sove, tenkte jeg skulle sjekke innom her.

HJELPES så mange poster det ble istad. Så ut til at hele tek.no-nettverket failet/ble restartet/whatever rundt 04:00, så jeg fikk aldri lest posten jeg skrev.

Herre. Tror ikke jeg har sett en så svær dobbelpost siden de fantastiske lagspikene i februar.

Skrevet

Nei det gjør forsovidt ingenting heller :p

altså du føler deg ikke vell i bikini? og de er dømmende?

Skrevet

Hahaha, du får det til å høres ut som "laggspikene i februar" er en velkjent historisk handling.

En gang forsvant alle filene på den eksterne harddisken min. Jeg liker å omtale det som "harddiskhavariet anno oktober 2009".

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...