Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så mye kjekkere det heller... Merker at jeg gjerne skulle ha sovet nå. Med tanke på at jeg skal snu døgnet til å komme meg opp på skolen til 08.30 på lørdag. Blir ikke lett etter ei sløv uke der jeg har stått opp tidligst 11.

Skrevet (endret)

Oisann :p litt trasigere enn for meg det ja. Har heldigvis ingen konkrete planer for i dag. Skal lese til eksamen, men det gjør jeg hjemme, og når det passer meg. Vanskeligere å snike seg unna det på lørdag når jeg skal møte noen og lese sammen med ;)

Endret av Cinque
Skrevet (endret)

Høres kjedelig ut. Har eksamen helt for meg selv jeg. Misliker det at universitetsfagene skal være delt opp i så utrolig mange deler som er ganske forskjellige. Ihvertfall introduksjonsemnene. Skal ha eksamen på mandag nå som er tredelt. Noe som gjør at jeg har tre forskjellige tema å lese på. Liker heldigvis det temaet som teller 60% best :p

Edit: Var diskusjon plutselig utilgjengelig ei stund nå, eller var det bare hos meg?

Endret av Cinque
Skrevet

Edit: Var diskusjon plutselig utilgjengelig ei stund nå, eller var det bare hos meg?

Backup. Hver natt klokken 0400.

virker som det er oftere backup en det :p

men jeg legger meg, god natt folkens!

Skrevet

ooja :p Da vet man det. Utrolig hva man finner ut av å loke her midt på natta :)

Kjapt spørsmål: Hvorfor linke til bloggen din i signaturen når nyeste innlegg var i januar?

virker som det er oftere backup en det :p

:ph34r:

Skrevet

ooja :p Da vet man det. Utrolig hva man finner ut av å loke her midt på natta :)

Kjapt spørsmål: Hvorfor linke til bloggen din i signaturen når nyeste innlegg var i januar?

Godt spørsmål :p har ikke tenkt over det i hele tatt. Er ei stund siden den signaturen ble laga, og nesten like lenge siden jeg var aktiv her ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...