Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg har mobilen da til å spille musica med. Offline mode kan jeg faktisk gidde å vurdere. Er jo bare å dra med pc-en hjem og sette på sync før jeg legger meg en kveld. Null stress

Skrevet (endret)

ffs, våknet opp til 5 cm snø... det er ikke spesielt gøy.

Fikk bare lyst til å legge meg og se om jeg klarer å gå i dvale og overvintre :hrm:

Endret av multisync
Skrevet

Nei, det er en programeringsfeil i Spotify. Selv på stasjonær-PC-en min går alt til helvete om jeg bruker offline-modus. Mange brukere som har opplevd feil.

Skrevet

Offline-modus suger. Telefonen min er ubrukelig når det står og går.

Da har du failtelefon i så fall. Min Wildfire takler det da

min tattoo klarer seg også! dessuten så er det bare og drasse med seg pcen en dag :p

Skrevet

HD2'en min med winmo fungerer bra selv om jeg kjører spotify i bakgrunnen på offline mode.

Ganske digg til og fra jobb ^^

Men på jobb liker jeg å høre så mye forskjellig at det blir altfor mye å laste ned på det stakkarslige 2gb-minnekortet.

Skrevet

Finnes det et program som jeg kan streame musikk og filmer til xboxen? Windows media player støtter omtrent ingenting.

Har prøvd tversity, men den er omtrent like dårlig.

Kan jeg bruke vlc?

Skrevet (endret)

Windows media player er faktisk ikke så aller værst verst.

Dårlig på hurtigtaster bare. Funker fjell med rett fjernkontroll eller xbox-kontroller da :)

Kan jo også bare skru på deling av medier i windows, så kan du browse pc'en din via xboxen (lenge siden sist jeg satt opp det, så husker ikke helt hvordan det var, men det var i alle fall ikke vanskelig).

Edit: Hvorfor skriver jeg alltid værst med æ? Det skrives jo med e, altså verst.

*slå seg selv*

Endret av KvitKnekt
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...