Ajnor Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Hehehe. Men er litt hans egen feil, han sier jo ikke ifra i det hele tatt. Ikke rart de andre bråker da
After Dark Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Ey, jeg har planer om å bli lærer Akkurat som om det endrer noe... Men er litt hans egen feil, han sier jo ikke ifra i det hele tatt. Ikke rart de andre bråker da Har hatt noen av dem selv. I 6. klasse husker jeg læreren ikke hadde kontroll i det hele tatt så flere ganger sa han bare "Gjør hva dere vil, men sitt på plassene deres".
Petter Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Bawls jeg trenger søvn, kroppen liker virkelig ikke alkohol i ukedagene med jobb.
After Dark Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Er du ikke hardhaus da? Huhei, da stikker jeg.
Ajnor Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Ey, jeg har planer om å bli lærer Akkurat som om det endrer noe... Men er litt hans egen feil, han sier jo ikke ifra i det hele tatt. Ikke rart de andre bråker da Har hatt noen av dem selv. I 6. klasse husker jeg læreren ikke hadde kontroll i det hele tatt så flere ganger sa han bare "Gjør hva dere vil, men sitt på plassene deres". 6.klassinger ja, men jeg synes det blir for ille når det er snakk om videregående elever
Vowels Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Ey, jeg har planer om å bli lærer Akkurat som om det endrer noe... Har aldri sagt at det endrer noe. Hvorfor har du så mye imot lærere forresten? Og hva jobber du som selv?
MrLeftfield Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Ey, jeg har planer om å bli lærer du har glemt at Glimti er two kewl 4 skewl oke ...og, jo btw, så er det driiiiiiiiiiiitkult om du spytter på lærere. 1
Petter Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Er du ikke hardhaus da? Huhei, da stikker jeg. Pleier aldri å bli dårlig, men idag er jeg helt rar i hodet...
After Dark Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 6.klassinger ja, men jeg synes det blir for ille når det er snakk om videregående elever Har opplevd noe av det samme der. Pleier aldri å bli dårlig, men idag er jeg helt rar i hodet... Du får ta deg en øl og reparere.
Petter Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Har opplevd noe av det samme der. Pleier aldri å bli dårlig, men idag er jeg helt rar i hodet... Du får ta deg en øl og reparere. Tror ikke det er greit på jobb:P
After Dark Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Jeg kjeder meg. Underhold meg Sett på en film da vel.
Ajnor Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Jeg kjeder meg. Underhold meg Sett på en film da vel. Ingen filmer tilgjengelig på pcn her, skolepc
Lumpness Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Får jeg lov å kalle DNF for en positiv ting i hverdagen ?
After Dark Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Så dropp skolen og gå hjem. Blir som regel mye mer gøy da. Tror ikke det er greit på jobb:P Hell det over på noe annet og si at det er vann.
Ajnor Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Så dropp skolen og gå hjem. Blir som regel mye mer gøy da. Men da får jeg jo fravær Ikke lettere at du bare underholder meg da?
Vowels Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Kloke ting du oppfordrer til her Glimti, det må jeg si
Anbefalte innlegg