Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh. Klarte absolutt ikke å se hvilken modell og merke det var. Aprilia har flotte sykler, og RS-en er drit tøff! Men ja, 125cc-en er utrolig dyr.

Skal selv ha Honda CBR.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, CBR er dass :whistle: Tenkte selv på den, helt til jeg leste litt om den. Men jeg kjører økonomi, og kjøper en gammel rs, bruker den et år som jg jobber om sommer, selger den og kjøper ny :) Mulig jeg går opp til mellomtung.

Skrevet

Neida! CBR er en flott sykkel, men den er 4-takt, så lyden blir ikke like bra. Men det bryr meg ikke. Den gjør en 110 km\t uansett, så jeg blir ikke en sinke i trafikken, som jeg ville blitt med moped.

Skrevet

Det er sant, Trenger jo ikke å gå så veldig mye over 110 :) Da har du til forbikjøringer også. En RS runder mellom 130-150 originalt, tror nok det er nærmere 130 enn 150 menne. Holder i massevis.

Skrevet

Det er sant, Trenger jo ikke å gå så veldig mye over 110 :) Da har du til forbikjøringer også. En RS runder mellom 130-150 originalt, tror nok det er nærmere 130 enn 150 menne. Holder i massevis.

Sant som du sier, det holder i massevis. Det er jo også en kjempe stor forskjell når det kommer til fart. Fra 45 km/t på en moped, til nesten 150 med lett sykkel. Har vel egentlig ikke noe bruk for trimming heller.

Skrevet (endret)

Alt jeg leser er bare "kjedeligkjedeligkjedeligblablabla" ...

Leser bare "carecarecarecare" :whistle:

Sant som du sier, det holder i massevis. Det er jo også en kjempe stor forskjell når det kommer til fart. Fra 45 km/t på en moped, til nesten 150 med lett sykkel. Har vel egentlig ikke noe bruk for trimming heller.

Jepp, jeg har tenkt på å ta CDI sperra, men jeg vil nok vurdere å modifisere litt på sykkelen om jeg kjøper en eldre modell. Kjøper jeg en 06++ så vil jeg nok holde original. Original selger også mye bedre :)

Dere som synes at denne diskusjonen er kjedelig kan jo lage en ny forumkafee? :!:

Endret av Sk!ppy
Skrevet (endret)

Er ikke t-bane her! Tenk da, skolen min ligger faktisk hele 10(!) minutter gåavstand fra mitt hus! Og ishallen ligger 20(!) minutter gåavstand! TENK hvor mange minutter jeg sparer på å kjøre? Jeg kan spare opptil 18 minutter til ishallen, og 8 minutter til skolen! TENK HVOR mye lenger jeg kan sove? Og jeg kan dra hjem i friminuttene og sove? Og jeg kan kjøre til min venn som bor i oslo?

Og tenk alle folkene som blir glade når de ser en kengeru på motorsykkel?

Endret av Sk!ppy
Skrevet (endret)

10 minutter gåavstand? Det er jo INGENTING. Latskapen herjer skjønner jeg :p

En kenguru på motorsykkel :wee:

Jeg håper kenguruen bruker hjelm!

Endret av Vertical^
Skrevet (endret)

Har du lyst har du lov har jeg hørt noe heter? :whistle:

E: Kenguruen bruker hjelm + fullt kjøreutstyr! :D

Endret av Sk!ppy
Skrevet

Nei, til skolen går jeg faktisk - evt. stjele mopeden til pappa for å spare bensin. Men når jeg skal på lengre turer, eller over 20-30 min så kjører jeg. Bensin is dyrt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...