Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Petter, siden det er nest siste skoledag, kan dere ikke slå av Facebook-blokkeringen? :innocent:

Viste ikke at face var blokket en gang jeg, men nei. Ikke vi som gjør det *Sett inn masse dritt om fylket*

Jeg holdt faktisk på å bruke det bildet som avatar i går, Mikkel. Søkte bare "2 is" på google bilder, sant?

er jo 2 is som er win vettu!

Skrevet (endret)

Petter, siden det er nest siste skoledag, kan dere ikke slå av Facebook-blokkeringen? :innocent:

Viste ikke at face var blokket en gang jeg, men nei. Ikke vi som gjør det *Sett inn masse dritt om fylket*

Sikker? Lærerene har sagt at de fikk Perry til å blokke det i vårt klasserom, siden vi alltid satt på facebook i timen :p

Endret av Le Professeur
Skrevet

Sikker? Lærerene har sagt at de fikk Perry til å blokke det i vårt klasserom, siden vi alltid satt på facebook i timen :p

Ja jeg er sikker :)

Skrevet

Du browser "igjennom" en annen maskin, som hjemmepcen din. Dermed forutsetter det at du har et stk. pc på en annen tilkobling riktignok.

Jeg er bare glad de ikke har noenting stengt på skolen vår jeg, så har aldri faktisk prøvd det i praksis.

Skrevet

Good day!

IT har helt sikkert satt opp en proxy der alt er lov. ALLE IT-avdelinger har en slik. Bare søtsnakk med IT-avdelingen og fisk til deg adressen ^^

Skrevet

Good day!

IT har helt sikkert satt opp en proxy der alt er lov. ALLE IT-avdelinger har en slik. Bare søtsnakk med IT-avdelingen og fisk til deg adressen ^^

Nei det har vi ikke :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...