Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen Oda! jeg lever enda! så blæææ på deg ;)

Nå ble jeg glad! Åssen er formen?

formen er levelig ikke på langt nær så ille som igår så er fint :D hoster ikke så mye lenger heller så alkohol gjør godt for kroppen.

Skrevet

Jeg overlevde også, selv om jeg veldig lett kunne blitt overkjørt eller fryst i hjel i skogen. Jeje, it all went better than expected

Du er da villmarksmann, er du ikke? :wee:

Petter: Nåååja.

Skrevet

Ikke etter den 12. ølen tydligvis. Susa rundt i skogen lenge før jeg bare tok en tilnærmet tilfeldig retning og satsa på at jeg ville treffe veien etterhvert. Jommen gjorde jeg det og^^ Etter det gikk jeg langs veien uten refleksvest som er idioti nok i seg selv, men hver gang jeg hørte en bil så heiv jeg med ned i grøftekanten av en eller annen merkelig grunn. Trygt for meg, men gjorde jobben endel vanskeligere for de som leita etter meg :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg er sliten.

Og jeg husker ikke helt hva som skjedde i går.

Skrevet

Ikke etter den 12. ølen tydligvis. Susa rundt i skogen lenge før jeg bare tok en tilnærmet tilfeldig retning og satsa på at jeg ville treffe veien etterhvert. Jommen gjorde jeg det og^^ Etter det gikk jeg langs veien uten refleksvest som er idioti nok i seg selv, men hver gang jeg hørte en bil så heiv jeg med ned i grøftekanten av en eller annen merkelig grunn. Trygt for meg, men gjorde jobben endel vanskeligere for de som leita etter meg :p

Jeg skulle ønske du og Petter kunne begynne å filme hverandre.

Tøsa: Jeg har prøvd å dechiffrere meldingene jeg fikk av deg i går uten hell. :wee:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Tøsa: Jeg har prøvd å dechiffrere meldingene jeg fikk av deg i går uten hell. :wee:

Sendte jeg deg meldinger til deg i går også?

Gjest Slettet+312
Skrevet

Jeg også! (meldingene jeg fikk altså)

Også prøver jeg å pugge naturfag uten videre hell...

Skrevet

Sendte jeg deg meldinger til deg i går også?

Ja, du trengte visst hjelp til noe uten at jeg helt skjønte hva det var. Du var ganske desperat, jeg hadde litt vondt av deg.

Skrevet

Jeg skulle ønske du og Petter kunne begynne å filme hverandre.

Minn oss på det igjen til vi skal ut den 7. mai på bursdagen min så skal vi prøve^^

Skrevet

jeg og aleks prøvede og ringe Mikkel, men tosken har vist en regel på at hvis jeg ringer han på en fredag eller lørdag så tar han ikke tlf -.-

Skrevet

Minn oss på det igjen til vi skal ut den 7. mai på bursdagen min så skal vi prøve^^

Flott!

jeg og aleks prøvede og ringe Mikkel, men tosken har vist en regel på at hvis jeg ringer han på en fredag eller lørdag så tar han ikke tlf -.-

Hahaha, så rart. Ring meg i steden neste gang, jeg må leve ut fyllefantasiene mine gjennom andre siden vennene mine er så edruelige av seg.

Også likte han tydeligvis ikke mitt ukjente nummer -.-

Nei, så rart. :wee:

Gjest Slettet+312
Skrevet

Lemon: når jeg leser igjennom meldingene så tror jeg faktisk du har rett, Tøs, hva skulle du ha hjelp til?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Forumet hang seg opp, så den meldingen ble postet ca. 3-4 ganger for mye..

Jeg tror det jeg trengte hjelp med var å bli kvitt det jeg hadde av drikke Lemon.

Jeg kan ikke engang huske hva jeg sendte meldinger til Tina om.

Og lykke til med å finne ut hva som står i de meldingene, den automatiske ordlisten på mobilen lager morsomme resultater når jeg er full.

Skrevet

Hvis noen jeg VET drikker fra han starter på jobb på Fredag til han våkner på Søndag ringer litt før klokka ti på en lørdagskveld så tar jeg ikke telefonen :p. Spesielt ikke i går. Satt å kjefta på windows XP og hadde vondt som faen i hodet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...