Aleks Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg overlevde også, selv om jeg veldig lett kunne blitt overkjørt eller fryst i hjel i skogen. Jeje, it all went better than expected
Petter Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 God morgen Oda! jeg lever enda! så blæææ på deg Nå ble jeg glad! Åssen er formen? formen er levelig ikke på langt nær så ille som igår så er fint hoster ikke så mye lenger heller så alkohol gjør godt for kroppen.
Lemon Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg overlevde også, selv om jeg veldig lett kunne blitt overkjørt eller fryst i hjel i skogen. Jeje, it all went better than expected Du er da villmarksmann, er du ikke? Petter: Nåååja.
Aleks Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Ikke etter den 12. ølen tydligvis. Susa rundt i skogen lenge før jeg bare tok en tilnærmet tilfeldig retning og satsa på at jeg ville treffe veien etterhvert. Jommen gjorde jeg det og^^ Etter det gikk jeg langs veien uten refleksvest som er idioti nok i seg selv, men hver gang jeg hørte en bil så heiv jeg med ned i grøftekanten av en eller annen merkelig grunn. Trygt for meg, men gjorde jobben endel vanskeligere for de som leita etter meg
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg er sliten. Og jeg husker ikke helt hva som skjedde i går.
Datasmurf Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg er sliten. Og jeg husker ikke helt hva som skjedde i går. Det tegner på en knall kveld!
Lemon Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Ikke etter den 12. ølen tydligvis. Susa rundt i skogen lenge før jeg bare tok en tilnærmet tilfeldig retning og satsa på at jeg ville treffe veien etterhvert. Jommen gjorde jeg det og^^ Etter det gikk jeg langs veien uten refleksvest som er idioti nok i seg selv, men hver gang jeg hørte en bil så heiv jeg med ned i grøftekanten av en eller annen merkelig grunn. Trygt for meg, men gjorde jobben endel vanskeligere for de som leita etter meg Jeg skulle ønske du og Petter kunne begynne å filme hverandre. Tøsa: Jeg har prøvd å dechiffrere meldingene jeg fikk av deg i går uten hell.
Datasmurf Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Hmm, spise litt, gå ned til sentrum, leke statist ... Kan bli bra.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Tøsa: Jeg har prøvd å dechiffrere meldingene jeg fikk av deg i går uten hell. Sendte jeg deg meldinger til deg i går også?
Gjest Slettet+312 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Tøsa: Jeg har prøvd å dechiffrere meldingene jeg fikk av deg i går uten hell. Jeg også! (meldingene jeg fikk altså) Også prøver jeg å pugge naturfag uten videre hell...
Lemon Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Tøsa: Jeg har prøvd å dechiffrere meldingene jeg fikk av deg i går uten hell. Sendte jeg deg meldinger til deg i går også? Ja, du trengte visst hjelp til noe uten at jeg helt skjønte hva det var. Du var ganske desperat, jeg hadde litt vondt av deg.
Aleks Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Ikke etter den 12. ølen tydligvis. Susa rundt i skogen lenge før jeg bare tok en tilnærmet tilfeldig retning og satsa på at jeg ville treffe veien etterhvert. Jommen gjorde jeg det og^^ Etter det gikk jeg langs veien uten refleksvest som er idioti nok i seg selv, men hver gang jeg hørte en bil så heiv jeg med ned i grøftekanten av en eller annen merkelig grunn. Trygt for meg, men gjorde jobben endel vanskeligere for de som leita etter meg Jeg skulle ønske du og Petter kunne begynne å filme hverandre. Tøsa: Jeg har prøvd å dechiffrere meldingene jeg fikk av deg i går uten hell. Minn oss på det igjen til vi skal ut den 7. mai på bursdagen min så skal vi prøve^^
Petter Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 jeg og aleks prøvede og ringe Mikkel, men tosken har vist en regel på at hvis jeg ringer han på en fredag eller lørdag så tar han ikke tlf -.-
Aleks Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Også likte han tydeligvis ikke mitt ukjente nummer -.-
Lemon Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Minn oss på det igjen til vi skal ut den 7. mai på bursdagen min så skal vi prøve^^ Flott! jeg og aleks prøvede og ringe Mikkel, men tosken har vist en regel på at hvis jeg ringer han på en fredag eller lørdag så tar han ikke tlf -.- Hahaha, så rart. Ring meg i steden neste gang, jeg må leve ut fyllefantasiene mine gjennom andre siden vennene mine er så edruelige av seg. Også likte han tydeligvis ikke mitt ukjente nummer -.- Nei, så rart.
Gjest Slettet+312 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Lemon: når jeg leser igjennom meldingene så tror jeg faktisk du har rett, Tøs, hva skulle du ha hjelp til?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Forumet hang seg opp, så den meldingen ble postet ca. 3-4 ganger for mye.. Jeg tror det jeg trengte hjelp med var å bli kvitt det jeg hadde av drikke Lemon. Jeg kan ikke engang huske hva jeg sendte meldinger til Tina om. Og lykke til med å finne ut hva som står i de meldingene, den automatiske ordlisten på mobilen lager morsomme resultater når jeg er full.
Aleks Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Ikke ville han lagre det heller sånn at vi kunne sende sms til hverandre hver kveld før vi la oss
Petter Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Oda blir nok ikke bare fyllefantasier og foresten har ikke nr ditt
Mikkel™ Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Hvis noen jeg VET drikker fra han starter på jobb på Fredag til han våkner på Søndag ringer litt før klokka ti på en lørdagskveld så tar jeg ikke telefonen . Spesielt ikke i går. Satt å kjefta på windows XP og hadde vondt som faen i hodet.
Anbefalte innlegg