Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rasch: Din bæsj. :love:

Espen: Lett, om jeg får for meg at jeg drar nedover. x)

Så:

Er det noen her som aner hvor fantastisk, j*vlig irriterende en samtale på russisk er som bakgrunnstøy? Noen som aner hvordan det er å ha den voksende drapslysten i seg? Bare ville drepe og utrydde hele språket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen her som aner hvor fantastisk, j*vlig irriterende en samtale på russisk er som bakgrunnstøy? Noen som aner hvordan det er å ha den voksende drapslysten i seg? Bare ville drepe og utrydde hele språket?
Tøv og tull. Russisk er faktisk et veldig pent språk.
Skrevet (endret)

Nei, jeg elsker russisk ^^

Jeg muter ofte musikken når russertøsene på raden foran meg begynner å preike bare for å smuglytte til samtalene deres. Forstår ikke en døyt, men liker å høre på ^^

edit: Skarstad, hva vet du om det?

Bare fordi jeg ikke liker fisk, taco, kebab, majones og sopp? Skremmende mye annen mat der ute i verden som jeg elsker.

Endret av Datasmurf
Skrevet (endret)
Rasch: Din bæsj. :love:

Espen: Lett, om jeg får for meg at jeg drar nedover. x)

Så:

Russisk? Russisk er et kult språk! Det er litt som Tysk, et slags moderne røverspråk.

Modifisering: orddeling.

Endret av Rasch
Skrevet

Dere er -syke-!

SYKE sier jeg!

Kult språk = Dansk. Nydelig språk.

Men russisk?!

Mer masete kjerringspråk skal man lete lenge etter. To kjerringer utenfor rommet mitt klarer å høres ut som 20 kjerringer utenfor rommet mitt så snart de slår over til russisk. -.-

Skrevet
Dere er -syke-!

SYKE sier jeg!

Men russisk?!

Mer masete kjerringspråk skal man lete lenge etter. To kjerringer utenfor rommet mitt klarer å høres ut som 20 kjerringer utenfor rommet mitt så snart de slår over til russisk. -.-

Russeran e kommet! Har du sett den store flommen? Ruskij ruskij ruskij ruskij!

Skrevet

Bare fordi jeg ikke liker fisk, taco, kebab, majones og sopp? Skremmende mye annen mat der ute i verden som jeg elsker.

Grunn nok det. I tillegg ser du til å ha rare spiseprosjekter på gang stadig vekk, gjerne slike som involverer å ikke spise noe.

Skrevet

Dansk er jo noe av det styggeste det er jo! høres ut som noen har stappet en potet ned i halsen, og startet og prate...

Skrevet
Dansk er jo noe av det styggeste det er jo! høres ut som noen har stappet en potet ned i halsen, og startet og prate...

Neeeei!

Dansk er ett nydelig, mykt, erotisk språk. :wee:

Og det høres da slett ikke ut som om noen har stappet en potet ned i halsen på dem. x)

Skrevet
Neeeei!

Dansk er ett nydelig, mykt, erotisk språk. :wee:

Og det høres da slett ikke ut som om noen har stappet en potet ned i halsen på dem. x)

ordene hanger jo faktisk sammen når de prater, og det høres ut som de prøver og stanse oppkast eller noe mens de prater...

Skrevet

Grunn nok det. I tillegg ser du til å ha rare spiseprosjekter på gang stadig vekk, gjerne slike som involverer å ikke spise noe.

De spiseprosjektene er mentale problemer.

Det er ikke noe jeg ønsker selv, men får til tider mentale sperrer mot å spise.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...