Ballus Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 fiber er oppskrytt. er ikke halvparten så bra som de skal ha det til. trust me on this. da er det leverandøren sin feil. fiber er awesome hos oss. For de som lurer: 50 km øst for paris ligger tempen rundt 25*C.
WheelMan Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 (endret) fiber er oppskrytt. er ikke halvparten så bra som de skal ha det til. trust me on this. Maybe you are doing it wrong, girl. Endret 12. juli 2009 av WheelMan
Ballus Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 TAH! Skal til det området om 2 uker too late. da har franske renault-arbeidere eksplodert hele greia. http://www.dagbladet.no/2009/07/12/nyheter...russel/7169693/
Angua Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 fiber er oppskrytt. er ikke halvparten så bra som de skal ha det til. trust me on this. Maybe you are doing it wrong, girl. hvis jeg hadde hatt ansvaret for det, så hadde det sikkert vært tilfellet. men det er nok sivilingeniøren som har det. det er bare ikke så awsome
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Jeg bor ikke i gok Nu bor jeg i siviliserte strøk Men men jeg kan nu i alle fall tjene penger der ute.
Ballus Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 (endret) for et bra svar. står til? @angua Endret 12. juli 2009 av Tee_c
Angua Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 for et bra svar. står til? @angua næh, kjeder meg. og fremdeles to uker igjen til jobben begynner. what to do?
Ballus Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 næh, kjeder meg. og fremdeles to uker igjen til jobben begynner. what to do? sove, bli brun, bade, gjøre sommerting generelt?
Angua Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 næh, kjeder meg. og fremdeles to uker igjen til jobben begynner. what to do? sove, bli brun, bade, gjøre sommerting generelt? sove er bra, men jeg misliker generelt å sole meg. pluss at det er ikke amazing vær i oslo for tiden. har loka på pcen siden jeg kom hjem fra roskilde, men begynner å bli litt lei det nå. vurderer å skrive en bok eller noe. eller se alle sesongene til en eller annen syk serie.
Ballus Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 sove er bra, men jeg misliker generelt å sole meg. pluss at det er ikke amazing vær i oslo for tiden. har loka på pcen siden jeg kom hjem fra roskilde, men begynner å bli litt lei det nå. vurderer å skrive en bok eller noe. eller se alle sesongene til en eller annen syk serie. den siste idéen er god, skrive en bok er stress. gjør du slik?
Angua Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 sove er bra, men jeg misliker generelt å sole meg. pluss at det er ikke amazing vær i oslo for tiden. har loka på pcen siden jeg kom hjem fra roskilde, men begynner å bli litt lei det nå. vurderer å skrive en bok eller noe. eller se alle sesongene til en eller annen syk serie. den siste idéen er god, skrive en bok er stress. gjør du slik? jah, jeg er litt lame. it's in my blood. men hvilken serie skal jeg se?
Ballus Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Jeg kommer bare med lame serier som alle har sett, men for all del: house md., chuck, How I met your mother, top gear. (ses. 7-13), bones, dexter. Nå er det natt i frankrike. god natt og sov godt!
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 jeg ser Psych for tiden, check that out,and call me in the morning.
Angua Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Jeg kommer bare med lame serier som alle har sett, men for all del: house md., chuck, How I met your mother, top gear. (ses. 7-13), bones, dexter. Nå er det natt i frankrike. god natt og sov godt! har sett house og top gear, skal vurdere dexter. maybe tomorrow
:---{D Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Første sesong av Dexter tar av. Resten er bare drit. Men sjekk ut How I Met Your Mother. Det er som Friends, vel, sånn bortsett fra at det ikke suger.
Angua Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Første sesong av Dexter tar av. Resten er bare drit. Men sjekk ut How I Met Your Mother. Det er som Friends, vel, sånn bortsett fra at det ikke suger. will do. men hvis det er for mye som friends, sliter jeg. bra å alltid vite at det er noe hjernedø underholdning around for me to watch.
Anbefalte innlegg