Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fantastisk. Stumblet litt og kom til en guide med denne fantastiske overskriften:
Transform Windows to Ubuntu for Free!

Here are the links to visual styles, skins and all the stuff, by installing them you can make your Windows XP look like Ubuntu Linux. ...

Helt gratis og greier! :w00t:

372x.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet
Hah, jeg blir faktisk ikke solbrent lengre! Jeg blir bare litt röd, men dagen etter er jeg brun! :new_woot:

Men, nå skal det trenes med Gjövik FF i varmen! Gleder meg, spesielt til sykkelturen hjem... :no:

Vilt :) Er du med i troppen mot Søndre Land i mårra eller?

Nope, spiller egentlig for Juniorlaget til Gjövik-Lyn, men er med som hospitant på noen ökter ;)

Aha, gammel er du a? Kanskje jeg vet hvem du er :p

Skrevet

Nå sitter jeg i sofaen og spiller Jetpack på 360en og spiser kveldsmat. Storkoser meg :D

Jeg er i byske i sverige (camping) har vært kjempevarmt i hel dag. Er over 20 grader fortsatt! Er basseng, kiosk, hav, strand som er ganske langrunn! Varmt er vannet osv;) + at det er internett her<3!

Kjempevarmt er det ikke før det er rundt 30 :p

Skrevet
Hah, jeg blir faktisk ikke solbrent lengre! Jeg blir bare litt röd, men dagen etter er jeg brun! :new_woot:

Men, nå skal det trenes med Gjövik FF i varmen! Gleder meg, spesielt til sykkelturen hjem... :no:

Vilt :) Er du med i troppen mot Søndre Land i mårra eller?

Nope, spiller egentlig for Juniorlaget til Gjövik-Lyn, men er med som hospitant på noen ökter ;)

Aha, gammel er du a? Kanskje jeg vet hvem du er :p

17, fyller 18 i desember ;)

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Åja, da vet jeg nok ikke hvem du er likevel :p Uansett, Gjøvik går på en smell i morgen!

Skrevet
Jo. Det var circa det idag. Ikke nå da. Blir det imorgen også^^

Det har det vært i alle fall siden onsdag her i trønderland. Helga i Steinkjer var uutholdelig, og det er ikke bedre her på Orkanger nå heller, selv om det regna i dag.

Skrevet
Jeg er i byske i sverige (camping) har vært kjempevarmt i hel dag. Er over 20 grader fortsatt! Er basseng, kiosk, hav, strand som er ganske langrunn! Varmt er vannet osv;) + at det er internett her<3!

Brukte å være der hver sommer da jeg var mindre. Syns det var digg! :D

Skrevet

Åja, da vet jeg nok ikke hvem du er likevel :p Uansett, Gjøvik går på en smell i morgen!

Hehe, du skal få lov å håpe ;)

Skrevet (endret)
Hva gjør folk på denne nydelige natten? :)

Nah, hörer på Caesars, loker litt rundt på nettet og lurer på hva en skal bruke morgendagen til...

Fakk, fant akkurat ut at det skal regne om to dager, så da blir det tanning i morgen...og, JA, jeg er opptatt av utseendet mitt! :cool:

Endret av Hvorre™
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...