Gå til innhold

Et bra FPS spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Hva handler STALKER om da? Så vil jeg takke alle som hjelper meg

Spillet er satt til chernobyl området og handler om at du prøver å finne ut hvem du er etter et hukommelses tap, samtidig som du gjør oppdrag for arbeidsgivere og grupperinger, og slost mot mutanter. Fantastisk atmosfære i spillet, med et veldig åpent og ulinært gameplay. Kjøp.

Lenke til kommentar

timeshift var jo det mest bugga spillet ever, når jeg skulle forandre controls klikka hele spillet og etter det funka hverken mus eller tastatur i det heletatt ingame, det har også problemer på nvidia kort og trengte hos meg en egen timeshift forceware driver for og funke, så ga opp det møkkaspillet.

 

Et (relativt) realistisk og svært bra spill på markedet nå ville jeg sagt er rainbowsix vegas

Setter du realisme lavt og vil ha et spray'n pray macho skytespill ville jeg sagt solider of fortune 3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...