zaaztad Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Hei.. sliter med en ting! når jeg spiller Battlefield Vietnam, så begynner å spillet å hakke voldsomt i 30 sec ca. og etter de 30 sec så løsner det seg opp.. og da er alt fint.. men det varer bare i 2 min ca og så er det pån igjen med nye30 sec med hakking! tok opp oppgavebehandlingen mens det ikke hakket og så att BFV brukte 100% prosessforbruk. men når den hakket så brukte den fra 20% til 50% Noen som har en god løsning eller flere ? dritt lei det tullet!
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Post hardwarene dine først da... som ram, CPU, GPU
Siomir Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 BF vietnam er kjent for å være sånn, jeg klarte ikke kjøre det rent med min maskin(signatur) og ikke den gammle heller.. tror den bruker voldsomt mye ram og det er nok en god del leaks i det spillet, mulig andre har løst det, men jeg gikk heller over til battlefield 2.
zaaztad Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Post hardwarene dine først da...som ram, CPU, GPU hehe.. hvor finner jeg det da? er ikke så klok på detta.
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 BF vietnam er kjent for å være sånn, jeg klarte ikke kjøre det rent med min maskin(signatur) og ikke den gammle heller.. tror den bruker voldsomt mye ram og det er nok en god del leaks i det spillet, mulig andre har løst det, men jeg gikk heller over til battlefield 2. Ja det lureste man kan gjøre er vell å gå over til BF2 ja som er ett mye bedre spill
zaaztad Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 BF vietnam er kjent for å være sånn, jeg klarte ikke kjøre det rent med min maskin(signatur) og ikke den gammle heller.. tror den bruker voldsomt mye ram og det er nok en god del leaks i det spillet, mulig andre har løst det, men jeg gikk heller over til battlefield 2. Battlefield 2 er tøfft.. men får det ikke til å fungere.. får svart skjerm ved oppstart.. så tilbake til skrivebordet=/ tror denne maskina er noe dritt!
Siomir Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 BF vietnam er kjent for å være sånn, jeg klarte ikke kjøre det rent med min maskin(signatur) og ikke den gammle heller.. tror den bruker voldsomt mye ram og det er nok en god del leaks i det spillet, mulig andre har løst det, men jeg gikk heller over til battlefield 2. Battlefield 2 er tøfft.. men får det ikke til å fungere.. får svart skjerm ved oppstart.. så tilbake til skrivebordet=/ tror denne maskina er noe dritt! Det kan være enkel løsning på det problemet faktisk, hvis du har div codec pakker installert så kan de gjøre at spillet ikke klarer å kjøre intro filmene, som da gir det det kjente "back to desktop" problemet, det kan hjelpe å slette filmene også for noen, men anbefaler og lage backup av de først.
zaaztad Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 BF vietnam er kjent for å være sånn, jeg klarte ikke kjøre det rent med min maskin(signatur) og ikke den gammle heller.. tror den bruker voldsomt mye ram og det er nok en god del leaks i det spillet, mulig andre har løst det, men jeg gikk heller over til battlefield 2. Battlefield 2 er tøfft.. men får det ikke til å fungere.. får svart skjerm ved oppstart.. så tilbake til skrivebordet=/ tror denne maskina er noe dritt! Det kan være enkel løsning på det problemet faktisk, hvis du har div codec pakker installert så kan de gjøre at spillet ikke klarer å kjøre intro filmene, som da gir det det kjente "back to desktop" problemet, det kan hjelpe å slette filmene også for noen, men anbefaler og lage backup av de først. aha.. jeg har lastet ned en del codec pakker til media player o.l men da mener du at jeg skal slette intro filmene altså.. slik at den vil gå rett til main menu ?
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 BF vietnam er kjent for å være sånn, jeg klarte ikke kjøre det rent med min maskin(signatur) og ikke den gammle heller.. tror den bruker voldsomt mye ram og det er nok en god del leaks i det spillet, mulig andre har løst det, men jeg gikk heller over til battlefield 2. Battlefield 2 er tøfft.. men får det ikke til å fungere.. får svart skjerm ved oppstart.. så tilbake til skrivebordet=/ tror denne maskina er noe dritt! Det kan være enkel løsning på det problemet faktisk, hvis du har div codec pakker installert så kan de gjøre at spillet ikke klarer å kjøre intro filmene, som da gir det det kjente "back to desktop" problemet, det kan hjelpe å slette filmene også for noen, men anbefaler og lage backup av de først. aha.. jeg har lastet ned en del codec pakker til media player o.l men da mener du at jeg skal slette intro filmene altså.. slik at den vil gå rett til main menu ? Veit ikke om det er noe lurt å slette intro filme, for det kommer vell på enn måte intro siden det ligger i spillet så kommer vell kanskje enn error om at den ikke finner intro, det veit jeg ikke helt.
zaaztad Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 BF vietnam er kjent for å være sånn, jeg klarte ikke kjøre det rent med min maskin(signatur) og ikke den gammle heller.. tror den bruker voldsomt mye ram og det er nok en god del leaks i det spillet, mulig andre har løst det, men jeg gikk heller over til battlefield 2. Battlefield 2 er tøfft.. men får det ikke til å fungere.. får svart skjerm ved oppstart.. så tilbake til skrivebordet=/ tror denne maskina er noe dritt! Det kan være enkel løsning på det problemet faktisk, hvis du har div codec pakker installert så kan de gjøre at spillet ikke klarer å kjøre intro filmene, som da gir det det kjente "back to desktop" problemet, det kan hjelpe å slette filmene også for noen, men anbefaler og lage backup av de først. aha.. jeg har lastet ned en del codec pakker til media player o.l men da mener du at jeg skal slette intro filmene altså.. slik at den vil gå rett til main menu ? Veit ikke om det er noe lurt å slette intro filme, for det kommer vell på enn måte intro siden det ligger i spillet så kommer vell kanskje enn error om at den ikke finner intro, det veit jeg ikke helt. Hmm.. testet nettop ett annet spill.. det hakker visst på samme måte der:S rart.. for den hakkingen var ikke der før.. kan det bli sånn når Lagringsplassen på Harddisken blir for liten? har en del på pc en og det er ikke mye plass igjen liksom
Siomir Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har da slettet mine=) jeg fikk samme problemt som du gjør men jeg leste at det ikke funker på alle
zaaztad Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Jeg har da slettet mine=) jeg fikk samme problemt som du gjør men jeg leste at det ikke funker på alle Kan jo Teste Bare innstallere igjen
Siomir Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Du kan også prøve den her det er intro fix, bare overskriv de du har fra før!
zaaztad Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Du kan også prøve den her det er intro fix, bare overskriv de du har fra før! hheh kom ikke langt der :S Unauthorized Referrer Detected! You were redirected to this page because the download did not start from GameCopyWorld or you are using software which kills the page referrer! var det jeg fikk
Siomir Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 ok, bare gå til gamecopyworld og søk på battlefield 2 da finner du no intro fix der
zaaztad Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 ok, bare gå til gamecopyworld og søk på battlefield 2 da finner du no intro fix der Fant den jeg.. men samme problem er der ennå dessverre =/ kjipt kjipt.. BF 2 som er så fett
Siomir Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hmmm, du kjører ikke tilfeldigvis dual gfx card oppsett i maskina di? det er kjent at dette kan skje med 2 kort i noen spill på enkelte systemer.
zaaztad Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Hmmm, du kjører ikke tilfeldigvis dual gfx card oppsett i maskina di? det er kjent at dette kan skje med 2 kort i noen spill på enkelte systemer. Jeg aner ikke.. men vet en ting.. og det er at denne maskina er noe DRITT! knuste den forrige jeg hadde.. og den fungerte alt på.. så fikk en ny en på forsikringa.. som da etterhvert har blit dårligere.. Vurderer å knuse pc igjen;P hehah
SniKaZ Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Om dette er noe som har skjedd nå i det siste så er det kanskje på tide med enn formatering da??
zaaztad Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Om dette er noe som har skjedd nå i det siste så er det kanskje på tide med enn formatering da?? Jepp! rikitg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå