Gjest extrem rødmer :( Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 jeg rødmer alt for mye, jeg trenger ikke å være flau engang! det er så sykt irriterende og det hemmer så alt for mye. det blir ekstra ille om jeg har tette varme klær på meg, jeg prøver derfor å ungå det og holde meg kjølig. hva kan gjøres med det? kan man ta opperasjon? kan det taes i nordland? hva koster det og er det farlig, jeg vil så gjærne bli kvitt det!
Blåbær Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Få deg en skikkelig tan. Reis eller ta sol.
knetrom Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Det fins faktisk en operasjon som hemmer blodtilførselen til ansiktet, noe som hindrer rødming. Du sier ikke noe om alder, men jeg tror ikke en "fjortis" vil bli godkjent for den, siden rødming avtar med årene for de fleste.. Men det er jo fortsatt mulig å snakke med lege.
Gjest meg igjen Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 jeg er 17 år, og det plager meg noe utrolig. det kommer til å ødelegge sosiallivet mitt, det hemmer det allerede en god del. det verste er når jeg møter nye folk, da rødmer jeg uansett, og det blir vanskelig å bli kjent med folk da. jeg mener ikke at behandling vil gjøre alt kjempebra, jeg må jo gjøre litt selv, men å bli kvitt rødmingen vil hjelpe veldig.
Notatblokk Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Her er en tråd om noe av det samme https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=r%F8dme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå