Gå til innhold

BK: The Christmas Fairy


KimNK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper vi ser aetius kommer innom her snart og advarer om dårlig emnetittel :p

 

Uansett, syns bildet er ganske kjedelig. Som cruel (som har mye mer peiling på portrettfotografering enn meg) sier, så er det fin makeup, og lyset og også bra... Liker selv krona (og håret)

 

Jeg skal lukke øynene for stroppen, men jeg syns ikke modellen gjør en særlig god jobb, hun ser tilnærmet død ut. Det ser i ALLE fall ikke ut som om hun ønsker noen en god jul. Munnen blir litt slapp når den henger sånn (nesten?) litt åpen.

 

Forresten så syns jeg hun har altfor mørke øyebryn til å kunne ha så lyst ansikt :p

Lenke til kommentar

Fikk eit par smilebilder òg, men smiling kan til tider verte umåtelig harry, og tykte eit litt overlegent uttrykk gjorde seg best her. Smiling vart alt for rett fram og glorete. Litt dødt tykkjer eg òg blikket er, men tykkjer ikkje at det er så dødt at det øydelegger mykje om eg må sei det sjølv. Men litt måtte ein ofre for å få det til å sjå naturleg ut. Eit for stivt blikk hadde vorte for kunstig. Komprimeringa til jpeg gjorde og at ein del detaljar i og rundt augene forsvant slik at det såg endå litt sløvare ut. Stroppa bak skal eg vurdere å fjerne, men den foran tykkjer eg er med på å gjere heile greia meir "sensuell". At augnebryna skjer så mykje igjennom er eit resulat av PS-arbeidet som nevnt ikkje er lagt mykje tid i. Berre justering i Lightroom og ein kjapp overgang av huda + litt oppskarping som er gjort her. Men gidd ikkje å legge meir arbeid i dette bildet endå i alle fall, sidan det ikkje er med i produktet som skal leverast. Forresten ein fantastisk proff og lett modell å jobbe med som ein fort legg godt merke til at ho veit godt kva ho driv med. (Bildet er frå ein shoot til eit juletema byrået ho jobbar for skal bruke på websidene sine, derav heile julegreia og tittelen.)

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...