NERV Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Finnes det en måte og finne ut hva en ukjent enhet i device manager er?
Admin'c Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 List opp all hardware så kan vi kanskje hjelpe deg. Enheter med rart merke f. eks. klarer ikke windows å finne, hos meg kameraet jeg fikk hos telenr, må bruke driver cdn. Annet er usb2 inngangene må bruke driver cdn for å få brukt dem
NERV Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Skrevet 8. februar 2003 Onboard skjerm/lydkort (driver ligger inne) Modem (driver ligger inne) HD CD Diskettstasjon That’s it.
Hårek Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Sikker på at du har lagt inn alle drivere som fulgte med hovedkortet?Hvilken Windows har du?
NERV Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Skrevet 8. februar 2003 Jeg legger inn win 98 SE. Jeg har forsøkt og oppgradere driver, og ble meg igjennom alle mappene i hovedkort CDn. Ingen blir registrert som riktig. Jeg har også tatt ut driverfilene fra recovery CDn, som brukte win 98 første version, men som ikke la inn denne driveren, cd rom, skjermkort eller lydkort. (det er derfor jeg ikke bruker den). Jeg kan ta bilde av device manager og legge ut her hvis det kan hjelpe, men nå må jeg på jobb. Får gjøre det i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå