Zlascher Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Morn For litt i underkant av en uke siden fikset jeg meg en ny wow account. Fikk kjapt overført en lvl 70 fra den gamle accounten,, og alt gikk forsåvidt som det skulle. Men har helt siden jeg installerte og opprettet konto hatt problemer med å selge ting til vendor. Dvs. både før og etter transfer, samt før og etter add-ons. Problemet ligger i at om jeg f.eks får en hel haug med elemental fragments, som står i en stack på 20.. Så får jeg bare vendoret 1 og 1.. Spillet nekter meg å legge en stack på 2-20 inn i en slot.. Og om jeg da skulle stå med tilsammen 200 stk av disse fragmentsene, så vil det altså da masse tid før jeg får solgt alt til vendor. Hadde vært en god del mer praktisk og kunne selge 10 stacks og være ferdig med det.. Noen som har lignende erfaringer/gode forslag til løsning ?
Mikkel™ Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 1-800-tech-support: Lol blizz! i liek got liek a bugged acount :o can u liek halp meh? tror den funker fint ring tech support
samebob Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 finnes addons som selger alle gray items for deg, er vell litt lettere, men tror ikke det er en veldig bra løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå