Leoron Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) Det er nå dessverre slik at klassene er bygget opp slik at noen har massive fordeler mot visse andre klasser, men er desto svakere når en tredje klasse kommer inn. Eksempel: Warlock vs. hunter. En dot og en helth stone er mest imba. :!: Er jo riktig til en viss grad i følge min egen erfaring. Har selv kun levlet opp shammy, hunter og lock til 70. Vil ikke si at noen har "massive" fordeler, men noen klasser er nok litt lettere enn andre klasser. Men igjen.. jeg vil jo si at det kommer mest an på spilleren. Møter man en klasse som man ser på som owerpowered, så kanskje man går frem med feil taktikk selv. Og: I ditt eksempel vil jeg jo si at hvis hunteren tar concussive shot og to arcane shots, så er jo utfallet umulig å bestemme på forhånd. Er uansett ikke mulig å bli enige i dette, men siden trådstarter ville høre erfaringer så deler jeg mine. Endret 11. desember 2007 av beerlover
Lycantrophe Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Som rogue føler jeg at warriors slår satans hardt. Warlocks får ikke gjort nok skade da jeg holder de i konstant melee, er unfearable, jeg slår drithardt, de mangler armour og jeg har clos for å komme ut av dot-voldtekt. Får jeg shadowbolt og pet attack mot meg, derimot, da går det verre.
abraxa Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Urutinerte druids går som regel greit ned, men hvis de spiller defensivt er det lite man kan gjøre som rogue... Mot ferals pop evasion når de er i bear, snd, brenn dem ned... hvis de da er urutinerte og stunner deg på 30% for å switche til caster form, vent på evt cyclone, trinket, blind, CoS, restealth (vanish om nødvendig), så kan du stunlocke dem ned i caster form. Rutinerte druids healer tidligere. Mot restodruids gjelder det å spamme shiv, de bruker selvfølgelig abolish poison og shapeshift, men dess lengre du klarer å holde dem i melee range dess større sjanse har du (duh). Men selv i melee range tar det ekstremt lang tid å få dem ned når de har fått lastet opp alle HoTs.
daruu Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Druid er imo en av de classene som greier seg best mot flest klasser i 1vs1 Som feks BM hunter sliter du mot en druid som vet hva han gjør
Ajaco Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Selv spiller jeg rouge, og er fult pvp gearet. Og selv druids som er dårligere gearet en meg, kan eie meg. Hvis en equal geared rogue og en druid spiller mot hverandre, og druiden er descent skilled vil druiden vinne selv om roguen er verdens beste. Dette er rett og slett fordi druid er en bedre class mot rogue. Grunnet plate armor i bear, stun, hots og feral charge. Vil ikke si at noen har "massive" fordeler, men noen klasser er nok litt lettere enn andre klasser.Men igjen.. jeg vil jo si at det kommer mest an på spilleren. Møter man en klasse som man ser på som owerpowered, så kanskje man går frem med feil taktikk selv. Jeg må bare spørre, men har du hørt om flare? Faerie fire, bleed effects og plate armor? Endret 12. desember 2007 av Ajac0
samebob Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) tørr jeg spøre hvilken class det er som har flare, bleed effects, faerie fire og plate armor? Endret 12. desember 2007 av samebob
Ajaco Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 tørr jeg spøre hvilken class det er som har flare, bleed effects, faerie fire og plate armor? Hunter har flare, warrior har bleed og plate, druid har faerie fire og plate.
Xint Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 tørr jeg spøre hvilken class det er som har flare, bleed effects, faerie fire og plate armor? Hunter har flare, warrior har bleed og plate, druid har faerie fire og plate. Flare er null problem for en god rogue, warriors er 50/50 for hvem som vinner vil jeg si. Avhengig av skill, imo. Samme med druids.. Rogues har ingen direkte anti-classer i spillet akkurat nå.
Ajaco Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) tørr jeg spøre hvilken class det er som har flare, bleed effects, faerie fire og plate armor? Hunter har flare, warrior har bleed og plate, druid har faerie fire og plate. Flare er null problem for en god rogue, warriors er 50/50 for hvem som vinner vil jeg si. Avhengig av skill, imo. Samme med druids.. Rogues har ingen direkte anti-classer i spillet akkurat nå. Okei, hva skal man gjøre mot flare hvis man ikke har shadowstep specc eller sprint? Noe man ikke alltid har. Hva skal man gjøre mot hunters som er immune mot stun og snare? Hva skal man gjøre mot warriors som har overpower, fear, bleed, og plate? Hva skal man gjøre mot lacerate, faerie fire, plate, cat dps, bleed fra pounce, instant heals som man ikke kan interupte og travel form? Endret 12. desember 2007 av Ajac0
Xint Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 tørr jeg spøre hvilken class det er som har flare, bleed effects, faerie fire og plate armor? Hunter har flare, warrior har bleed og plate, druid har faerie fire og plate. Flare er null problem for en god rogue, warriors er 50/50 for hvem som vinner vil jeg si. Avhengig av skill, imo. Samme med druids.. Rogues har ingen direkte anti-classer i spillet akkurat nå. Okei, hva skal man gjøre mot flare hvis man ikke har shadowstep specc eller sprint? Noe man ikke alltid har. Hva skal man gjøre mot hunters som er immune mot stun og snare? Hva skal man gjøre mot warriors som har overpower, fear, bleed, og plate? Hva skal man gjøre mot lacerate, faerie fire, plate, cat dps, bleed fra pounce, instant heals som man ikke kan interupte og travel form? 1) Shadowstep er ærlig talt noe dritt og sprint er ikke nødvendig. Ha 10 range sap og det sier seg selv. 2) Vanish, sprint, løp ut og vent til BW er ute. BM er ubrukelig etter at BW er brukt. 3) Stunlock, stunlock, stunlock. Brenn ALT. 4) Se på 3, Shiv med crippling på off-hand > Travel Form. Heals koster. Eneste bleeds de har i bear er Lacerate som gjør omtrent 0 dps, og er de i Cat tar de omtrent like mye damage som en rogue gjør, bare at du gjør mer damage enn de gjør.
Ajaco Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 1. Sap og flare har begge 10 yd range, altså klin umulig å sappe uten og bli tatt av den. Og blir du sett har du et pet i trynet. 2. Igjen, flare ftl. Den vil mest sansynlig ta deg, og hvis du restealther vil pettet fortsatt se deg, med mindre du vanisher. Og har man clos på CD så har man serpent sting på seg etter vanish og. Og da er man dømt. Hunteren vil da kunne fortsette å kite. Han har også pet stun, som kan holde seg unna han lenge nok til at ha kan kite deg igjen. 3. Er det meningen at en rogue skal bruke alle cooldowns mot en warr som ikke bruker en eneste cooldown? Bruker warrioren reck så blir du eid. 4. Dette er ikke mulig, du har ikke nok energy regen til å kunne shive han til en hver tid, den koster trossalt energy den og. Med 1.5 våpen, som jeg har i OH koster den 35 energy, noe somer like mye som hemo. Mener du at du har tid til å spamme hemo for hver gang en druid går ut av en snare? Neppe. Grunnen med lacerate er at det er bleed, og gjør det dermed umulig å restealthe over lengere tid. Faerie fire hindrer deg totalt, clos kan fjerne den, men den burner du somoftest for å resist cyclone. Cats har en 30% konstant speed bost, noe du ikke har tengt på? De kan maim+ restealth uten at du kan så mye som røre dem. Og de kan alltid morphe til bear hvis vi blir lave. Eller bruke maim og heale seg.
John Keats Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 1. Sap og flare har begge 10 yd range, altså klin umulig å sappe uten og bli tatt av den. Og blir du sett har du et pet i trynet. 2. Igjen, flare ftl. Den vil mest sansynlig ta deg, og hvis du restealther vil pettet fortsatt se deg, med mindre du vanisher. Og har man clos på CD så har man serpent sting på seg etter vanish og. Og da er man dømt. Hunteren vil da kunne fortsette å kite. Han har også pet stun, som kan holde seg unna han lenge nok til at ha kan kite deg igjen. 3. Er det meningen at en rogue skal bruke alle cooldowns mot en warr som ikke bruker en eneste cooldown? Bruker warrioren reck så blir du eid. 4. Dette er ikke mulig, du har ikke nok energy regen til å kunne shive han til en hver tid, den koster trossalt energy den og. Med 1.5 våpen, som jeg har i OH koster den 35 energy, noe somer like mye som hemo. Mener du at du har tid til å spamme hemo for hver gang en druid går ut av en snare? Neppe. Grunnen med lacerate er at det er bleed, og gjør det dermed umulig å restealthe over lengere tid. Faerie fire hindrer deg totalt, clos kan fjerne den, men den burner du somoftest for å resist cyclone. Cats har en 30% konstant speed bost, noe du ikke har tengt på? De kan maim+ restealth uten at du kan så mye som røre dem. Og de kan alltid morphe til bear hvis vi blir lave. Eller bruke maim og heale seg. Hva gjør du mot f.eks locks da?
Ajaco Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 snip Hva gjør du mot f.eks locks da? Kommer ann på speccen dems. Mot affli locks blir det stunlock, trinket mot første fear. Så clos og kick neste fear. Da er de somregel døde, fordi de ikke har noe annet en siphon life og drain life til self defence. Mot SL/SL locks eller full minon locks gjelder samme taktikken bare at jeg har på bladeflurry for å ta petten, og dermed er SL borte. =)
Xint Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 1. Sap og flare har begge 10 yd range, altså klin umulig å sappe uten og bli tatt av den. Og blir du sett har du et pet i trynet. 2. Igjen, flare ftl. Den vil mest sansynlig ta deg, og hvis du restealther vil pettet fortsatt se deg, med mindre du vanisher. Og har man clos på CD så har man serpent sting på seg etter vanish og. Og da er man dømt. Hunteren vil da kunne fortsette å kite. Han har også pet stun, som kan holde seg unna han lenge nok til at ha kan kite deg igjen. 3. Er det meningen at en rogue skal bruke alle cooldowns mot en warr som ikke bruker en eneste cooldown? Bruker warrioren reck så blir du eid. 4. Dette er ikke mulig, du har ikke nok energy regen til å kunne shive han til en hver tid, den koster trossalt energy den og. Med 1.5 våpen, som jeg har i OH koster den 35 energy, noe somer like mye som hemo. Mener du at du har tid til å spamme hemo for hver gang en druid går ut av en snare? Neppe. Grunnen med lacerate er at det er bleed, og gjør det dermed umulig å restealthe over lengere tid. Faerie fire hindrer deg totalt, clos kan fjerne den, men den burner du somoftest for å resist cyclone. Cats har en 30% konstant speed bost, noe du ikke har tengt på? De kan maim+ restealth uten at du kan så mye som røre dem. Og de kan alltid morphe til bear hvis vi blir lave. Eller bruke maim og heale seg. 1) Jeg har sett utallige rogues klare det, mang en gang. Det er slett ikke umulig. 2) Ikke bli truffet av flare. Lettere enn du tror. 3) Ja. Rett og slett ja. De kan ikke bruke Recklessness i arena. 4) 0/31/30. Da har du to evasions, to Adrenaline Rush, To Blade Flurry, to alt. Om du DA ikke klarer å denge ned en druid, så er det ikke classproblemer, må jeg si.. Rogue er en cooldown class, er bare å leve med det.
John Keats Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hva er uansett problemet med å poppe cooldowns for å få ned en class? De er jo klare til neste arena igjen..
Xint Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hva er uansett problemet med å poppe cooldowns for å få ned en class? De er jo klare til neste arena igjen.. Exactly
abraxa Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 4) 0/31/30. Da har du to evasions, to Adrenaline Rush, To Blade Flurry, to alt. Om du DA ikke klarer å denge ned en druid, så er det ikke classproblemer, må jeg si.. Rogue er en cooldown class, er bare å leve med det. Prep resetter ikke blade flurry cooldown;)
Xint Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 4) 0/31/30. Da har du to evasions, to Adrenaline Rush, To Blade Flurry, to alt. Om du DA ikke klarer å denge ned en druid, så er det ikke classproblemer, må jeg si.. Rogue er en cooldown class, er bare å leve med det. Prep resetter ikke blade flurry cooldown;) Ah, my bad Spiller ikke rogue selv, så
Ajaco Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 (endret) 4) 0/31/30. Da har du to evasions, to Adrenaline Rush, To Blade Flurry, to alt. Om du DA ikke klarer å denge ned en druid, så er det ikke classproblemer, må jeg si.. Rogue er en cooldown class, er bare å leve med det. Prep resetter ikke blade flurry cooldown;) Ah, my bad Spiller ikke rogue selv, så Så bør egentlig ikke uttale seg. Men poenget mitt var ikke at warr skal bruke reck i arena. Jeg sier bare det at hvis warrioren også bruker cooldowns tar han deg. Lett. Og nei, man kan ikke alltid drepe en druid med alle de cooldownene. Så lenge han han mana til å heale seg er cooldownene waste, og du vil dø etterhver. Selv om kanskje ikke druiden har best DPS. BTW. Du skulle vel ikke spille en pom pyro mage som alltid blir eid av rogues, og derfor framstiller det som overpowered her? Endret 13. desember 2007 av Ajac0
samebob Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 vist du burner manaen deres så er ikke cooldown waste da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå