originales Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 hei! jeg får ikke startet cs source. tingen er at det kommer opp i et sekund så bare lukker det seg av seg selv. helt uten videre. noen som vet hva som er galt? takker for svar!
hans2k Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Tror du må re-installere source, fikk akuratt det samme.. Error engine...å så noe mere men har glemt de...
Zeph Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 (endret) Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Minner samtidig om reglane for bumping: Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Endret 10. desember 2007 av Zeph
originales Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 har re-innstalert å. det kommer ikke opp noen feilmeldinger.. men det kommer opp RUN ERROR å en kode når jeg skal starte need for speed. noen som vet noe om det?:S
originales Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 å når jeg skal spille need for speed porsche unleashed så kommer det opp RUN ERROR å en feilkode:(
oluf91 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 kjøp deg ny pc høres ut som det er det meste som er galt hos spillene dine.. er det ikke noen drivere du mangler?
originales Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 drivere? vet ikke jeg. kjøpe meg en ny pc for å spille et spill som er gamlere enn pc`en. nei, æ prøve heller å få fiksa datan:P fåt ny data når jeg begynner på videregående. å vet ikke hvor jeg får tak i drivere til noe jeg ikke vet drivere? vet ikke jeg. kjøpe meg en ny pc for å spille et spill som er gamlere enn pc`en. nei, æ prøve heller å få fiksa datan:P fåt ny data når jeg begynner på videregående. å vet ikke hvor jeg får tak i drivere til noe jeg ikke vet
tranzer Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Da har du for dårlig skjermkort.. sånn var det på meg å trur jeg
originales Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 men, jeg har jo spilt source før på dennan datan?:S
TrueNo Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 hvilke programmer kjører du i tilleg til css?
originales Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 ehm, ingen. steam er vel det eneste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå