sol-angelica Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Kjøpte ny pc på fredag å høre musikk på den er grusomt!det knittrer av og til og blir treg og ekstremt knittrende når skjermbeskytteren kommer på. Har tatt den med inn der jeg kjøpte den men de fant jo selvfølgelig ingenting. Litt info om pcn: Prosessortype (CPU) AMD Athlon 64 X2 Prosessornummer TK-55 Minnetype (RAM) DDR2 Minnehastighet i MHz 667 Minne i MB 2 048 Maksimalt oppgraderbart minne i MB 2 048 Lagringskapasitet i GB 160 Harddiskhastighet i rpm 5 400 Lydkorttype 3D SoundBlaster Pro Lydkort i bit 16 Skjermkorttype NVIDIA GeForce Go 7150M Delt videominne i MB 559 Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt denne knittrende lyden? Har spilt de samme musikkfilene på en annen pc og det var ingen knittring der. Har foresten oppgradert lydenheten eller hva det nå kalles.
Flexo Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Antagelig harddisken. Hva slags harddisk er det i den?
sol-angelica Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Antagelig harddisken. Hva slags harddisk er det i den? her står det mer om pcn http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wcAAAEOXKE03xii er ikke så flink med pc men vet såpass at slik skal den ikke være
Flexo Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Står jo ikke en fjert om hva slags harddisk det er da, bare størrelse og rpm. Har selv vært så uheldig å ha vært i besittelse av noen slike. Elendige disker, ikke noe du får gjort uten å bytte harddisk dessverre.
sol-angelica Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 tar den med meg å krever å få en ny.ikke interisert å ha en pc som høres værre ut enn en gramafonplate med hakk.
zonko Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Før vi sier noe sikkert bør du lokalisere lyden helt først. Kommer den fra høyttalerne eller innenfra maskin? Let etter harddisken, du hører den gjrene ved en svak susende lyd. Slå på musikken og hør om lyden kommer derfra eller fra andre steder. prøv gjerne å kjøre lyden gjennom både maskinas høyttalere og headset/ eksterne høyttalere.
sol-angelica Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 lyden kommer fra høytalerne i maskina og når den kobles til sterioanlegget og høretelefoner. hører tyyyydelig at det knittrer og hakker og blir slovemotion eller hva det kalles når jeg slår på skjermbeskytteren, uten den så er det ikke så ille,da kommer det og går noen ganger men man hører godt at dette ikke stemmer.
sol-angelica Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Da har jeg snakket med verkstedet for pcn og de sier det er en feil på den å at det bare er å levere den tilbake å få en ny.så da får jeg se hvor enkelt det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå