flopflop Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 (endret) Dette problemet startet akkurat nå. PCen er fantastisk treg, og det kommer en klikke/kneppe-lyd fra harddisken omtrent hvert tredje sekund. Det høres omtrent ut som om en liten bryter blir slått av og på.. Minnebruk og CPU-usage er lavt, så jeg er ganske sikker på at det er harddisken som lager problemer. Noen som har vært borte i dette før? EDIT: Har googlet litt, og har funnet ut at lyden er lik Head-damage 1 her. Så da får jeg ta kontakt med komplett og høre hva de mener om saken. Men hadde håpet at harddisken min skulle leve lengere enn seks måneder... Endret 9. desember 2007 av flopflop
L O G I M A N Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Leshode på harddisken som slår. Har du data igjen så prøv å redd de. Den harddisken vil daue helt om litt.
flopflop Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Leshode på harddisken som slår. Har du data igjen så prøv å redd de. Den harddisken vil daue helt om litt. OK, takk.. I am saving as we speak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå