Gå til innhold

Median 2008 - Diablo II-mod


Anbefalte innlegg

Bare hyggelig.

 

Har sett at 1.57 har vært ute i beta i en liten stund nå. En del fine endringer i denne patchen, som at unique items nå dropper oftere (før ble de som regel gamblet frem), samt at en del skills nå er endret til det bedre (Death Metal/Buckshot ama). Alltid godt å se at det blir jobbet med modden, også. :)

Aaah så awesome, begynte akkurat en Death Metal Amazon. Litt pga. navnet, og litt fordi at jeg savner min Amazon fra gamle dager.

 

Edit: Hvordan fungerer det med belt slots i denne modden? Gamblet meg til et nice gult plated belt i act 1 som jeg har brukt helt til act 5 der jeg er nå med Summoner Barben min. Har klart meg med enkelt belte slot hele veien gjennom. :/

 

To rader er maks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg lurer på.

Jeg har spilt det vanlige Diablo 2 veldig lenge, og der kan man som kjent transmute f. eks. 3 Chipped Diamond, slik at man får en Flawed Diamond.

 

Da jeg prøvde det samme nå, funka det ikke.

Noen som har svar på hvorfor det ikke går?

 

PS. Takk for link, gir en helt ny dimensjon til SP Diablo 2! :D

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på.

Jeg har spilt det vanlige Diablo 2 veldig lenge, og der kan man som kjent transmute f. eks. 3 Chipped Diamond, slik at man får en Flawed Diamond.

 

Da jeg prøvde det samme nå, funka det ikke.

Noen som har svar på hvorfor det ikke går?

 

PS. Takk for link, gir en helt ny dimensjon til SP Diablo 2! :D

 

Godt å høre :) Alle cube recipes kan du lese her, eller i en av de vedlagte PDF-filene som fulgte med da du lastet ned moden.

 

For å svare direkte på spørsmålet ditt henviser jeg til denne oppskriften:

 

any non-perfect gem x2 -> next higher gem

Lenke til kommentar
Godt å høre :) Alle cube recipes kan du lese her, eller i en av de vedlagte PDF-filene som fulgte med da du lastet ned moden.

 

For å svare direkte på spørsmålet ditt henviser jeg til denne oppskriften:

 

any non-perfect gem x2 -> next higher gem

 

Takker for raskt svar ^^

Begynte nesten å få panikk da kista plutselig ble ganske full :p

Lenke til kommentar

Bare hyggelig :) Det er også lurt av deg å ta vare på gems, da disse kan brukes til både crafting og gem words. Henviser igjen til de vedlagte PDF-dokumentene ;)

 

For øvrig et tips til nye spillere, finner man et vanlig socketed item med 1 socket så kan man sette i en hvilken som helst jewel, for å få et "secret" jewelword, som gir 5 to all attributes samt det som var på jewelen. Anbefales på nye characters!

Lenke til kommentar

Du kan spille det online, men da må evt du eller noen andre kjøre server, evt local host. Du får ikke joinet bnet med disse toons du lager i Median.

Vi var vel 3 stk som spilte sammen litt når teks snublet over mod'en, fungerte greit nok.

 

Det beste hadde såklart vært en egen gamer.no server eller no, i min mening, men fungerer alltids sånn det er nå også.

Lenke til kommentar

Ettersom man ikke kommer inn på Battle.net er eneste mulighet TCP/IP-game og/eller Hamachi. Å sette opp en server ala battle.net er ikke tillatt, og dermed ikke et alternativ for folk flest.

 

Kunne jo vært en idé å sette opp et hamachi-nettverk for norske median-spillere :)

Lenke til kommentar
jeg har en barb som paserte lvl 30 ogjeg kunne lære et nytt skill men det sto en challenge der noen ide hvordan jeg klarer den? og hva er det?

 

Detaljer om Level Challenge og Attribute Challenge ligger i de vedlagte PDF-filene. Kort oppsummert så går Level Challenges ut på å ta et ubersted innen en viss level, mens Attribute Challenges går ut på å ha så så mange (tror det er 400, 600 og 1000) attribute points til overs innen du når en viss level.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du KAN spille uten cd, hvis du først setter i CD-en og starter spillet, så for å ta den ut og gi den til en kompis :), Hvis dere skal lane.

 

Ellers kan du finne en NO-CD fra gamecopyworld, hvis du har originalen fra før da og bare mista CD-en ^^

 

 

Til dere som har kompitabilitetes problemer eller hva det nå heter, høyreklikk på exe filen -> egenskaper -> så huker du av på en av den nederste bokse, ( husker ikke hva den het ), + velg at du emulerer til 2000.. Da funker det fint!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...