Gå til innhold

Ny mobil, maks 1500 kroner, til enkelt bruk


Snorre

Anbefalte innlegg

Bruksområde:

For det meste SMS og ringing. Kamera er ikke nødvendig da jeg kjøper meg et digitalt kamera utenom. Musikkspiller er ikke å forakte, men heller ikke livsnødvendig. Da min gamle Sony Erriccson T630 hadde lite innebygd minne, og innboksen min ble full til stadighet er dette noe jeg vil unngå med en eventuelt ny telefon.

 

Pris:

Øvre grense er 1500 kroner i utgangspunktet. Kan kanskje strekke meg litt hvis dette gir meg et godt tilbud på en bedre mobil.

Abonnement: Nei, har Djuice Zero og vil beholde dette abonnementet.

 

Merke:

Merker som Sony Erriccson, Samsung, LG og andre er fine merker.

Vil helst ikke ha Nokia da jeg har hatt dårlig erfaring med kvaliteten på min Nokia 5300 (greide å trykkskade skjermen to ganger uten en gang å ha forstått hvordan).

 

Klasse:

Ingen formening.

 

Form:

Av form tenkte jeg meg en kamskjell denne gangen da disse virker litt mer solide. Men "vanlig" form er også ok.

 

Skjerm:

*Størrelse Likegyldig

*Oppløsning Likegydlig

*Trykkskjerm Likegydlig

 

Andre funksjoner:

*EDGE Likegydlig

*UTMS (3G) Likegydlig

*HSDPA (Super-3G) Likegydlig

*Wi-Fi (WLAN) Likegydlig

*Infrarød Likegydlig

*Bluetooth Ja

*GPS Likegydlig

*Radio Likegydlig

*Minnekortstøtte Ja

 

 

Batteritid

*Noe viktig

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da ville jeg gått for SE k530, får den for rundt 1600,-. Noen plasser har inkludert bluetooth handsfree også.

Bluethoot handsfree høres indeed artig ut, selv om jeg overhodet ikke har bruk for noe slik. Men forslagene hittil ser bra ut. Har god erfaring med min Sony Ericsson T630 og tror det er merket å gå for. Men er det noen gode kamskjell-telefoner i samme prisklasse?

Lenke til kommentar
Jeg er også på utkikk etter en ny billigtelefon og jeg kommer antagelig til å gå for SE W380i som kommer 1.kvartal neste år. Det sies at prisen kommer til å ligge på 1400kr.

Den var jo veldig lekker! Sony Ercisson, kamskjell, tynn og god kvalitet. Samt walkman modell. HOHO! Jeg tror jammen jeg venter til den kommer ut og kjøper den! Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...