Arangaras Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hei! Bur i ein hybel, og delar internetttilkoblinga med familien som bur i etasjen over. I det siste so har internetttilkoblinga falt frå 3.000kbps til 512kbps, og då eg spurte eigaren av huset om han hadde bestilt lågare hasigheit, so svarte han nei, og at han ikkje kunne forstå kvifor farta hadde blitt lågare. So eg lurte på om andre har hatt dette problemet? Har prøvd å skru av alle maskiner og å starte router på nytt. Kan han ha vore for seint ute med å betale rekninga?
LaStrada Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ringt NextGenTel og be de kjøre en test på linja. Kan ha skjedd en feil på linja eller at de har nedgradert ved en feil.
Arangaras Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Var visst noko problem med routeren gitt. Får ny Takk for hjelpa!
ThorB Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Var visst noko problem med routeren gitt. Får ny Takk for hjelpa! hehe du har vært ute for standard kundeservice behandling forstår jeg. en kompis av meg fikk tilsendt et nytt modem hver gang han klagde(viste seg at det var linja som var noe gæli med). men vi får nå håpe det blir bedre for din del da
StarGazer Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Har du en gammel ruter er det logisk å skifte den ut om du ikke finner noen andre problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå