Littleman Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har akkurat kjøpt COD 4 og har installert det uten problemer. Når jeg skal starte spillet får jeg denne feilmeldingen: Create2DTexture( line_horizontal, 64, 2, 0, 51 ) failed: 8876086c = Invalid call Prøver å starte spillet på nytt, får da beskjed om at jeg bør kjøre det i "Sikker modus", gjør det men det samme skjer. Hva kan jeg gjøre? Er helt syk etter å få spilt det, og er rimelig frustrert nå :-( Mvh Ole
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Du får ingen hjelp vis ikke du lister opp ting som kan ha innvirkning på det. for eksempel din maskinvare.
montesa315 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 ----- Initializing Renderer ---- ----- Client Initialization Complete ----- Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 2.0 Vertex shader version is 2.0 Video card or driver doesn't support linear filtering when copying and shrinking the frame buffer. Video card or driver doesn't support vertex shader 3.0 or better. Shader model 3.0 rendering path will not be available. Video card or driver doesn't support pixel shader 3.0 or better. Shader model 3.0 rendering path will not be available. Shader model 2.0 code path is available. Using Shader model 2.0 code path because it is the best available path on this hardware. Attempting 1024 x 768 fullscreen with 32 bpp at 60 hz Game window successfully created. Using 4x anti-aliasing Creating Direct3D device... Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0 Loading fastfile code_post_gfx Loading fastfile ui Loading fastfile common Initializing render targets... Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha Initializing static model cache... Initializing dynamic buffers... Initializing particle cloud buffer... Creating Direct3D queries... Create2DTexture( line_horizontal, 64, 2, 0, 51 ) failed: 8876086c = Invalid call Her er beskjeden som kommer opp.. sykt irriterende!!
montesa315 Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 skjermkortet heter Brikktype: RADEON 9800AGP(0x4E48) DAC.type: Internal DAC(400MHz) minnestørrelse: 128mb Bios.info: BK-ATI ver008.017D.029.000
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Funker nok ikke pga den dårlige maskinvaren din. Men du kan j prøve å oppdatere driverene til skjermkortet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå