Gå til innhold

Bildekritikk: Himmel og måse i vann

apwr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Horrisonten er ikke skeiv. :)

Edit: La til enda et bilde...

Det andre bildet var meget bra! Måker er jo ikke de mest spennende fuglene, men kontrasten sort/rosa og delelinjen midt i bildet gjorde susen! Kunne sånn sett vært hva som helst i tillegg, men det var altså en måke :o)

Det første var fint nok det, men man ser mange slike bilder. Fine farger, men ingenting som skiller seg ut. Savner også et motiv av noe slag.

Endret av k-ryeng
Skrevet (endret)
Takk for tilbakemeldinger!

Edit: La til to bilder til...

Fint om du heller lager en ny tråd med nye bilder, max 1-2 bilder du ønsker kritikk på i hver tråd. Dersom du redigerer litt på bildene, f.eks. for å prøve å gjøre noe av det du får tips om, kan du godt legge dem ut i samme tråden. Bildekritikk-tråder skal fortrinnsvis starte med 'BK' eller 'Bildekritikk' også, så brukerne lett kan sile dem ut. Brukere som allerede har gitt kritikk i en tråd, vil ofte ikke svare flere ganger i samme tråden.

Har noen kommentarer til de to siste bildene også, men tenker jeg tar dem i den nye tråden ;o)

Endret av k-ryeng
Skrevet (endret)

Mener å huske at jeg kommenterte den måsa her tidligere? Veldig fint bilde synes jeg, passe stort utsnitt og helt fantastisk farge og bevegelse på vannet.

Endret av firstperson
Skrevet

1. Bildet ditt er stilig. Dumt at grensen til den mørke delen går rett ved fuglen, synes den forstyrrer litt..

2. bildet er fine farger .. :)

Kanskje du skal legge ut dine bilder i et fotogalleri her? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...