Gå til innhold

G9x ytelses, benchmark og OC resultater


WheelMan

Anbefalte innlegg

Har justert liit videre på GPUen og skrudd opp Core til 816 og effektivt RAM til 2448, da gikk shaderen opp til 2041. :p 3Dmark06 gikk fra 15356 til 15547, altså nesten 200 poeng opp. :D

 

Måtte sette opp PCI-E frekvensen til 110 i BIOS, ellers ville den krashet i 3Dmark testen.

 

Her testet forrige oppsett i krevende spill og alt gikk greit, uten noen form for hakk eller tull. Detter er for 24/7 bruk og jeg må teste lit mer før jeg går videre. Legger ut et bilde av 3Dmark06 på 15547 :

 

clipboard01nx2.th.jpg

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=6649160

Jeg kjører shader på 2200 gjennom 3Dmark01 :cool:

 

Men, veldig nice score ja! :thumbup: Bare pass på å holde PCI-E frekvensen i sjakk så du ikke mister noe data på s-ata disken din :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Asus Maximus Formula, E8400 (Ikke klokket), 9800GX2, 4gb ram, win vista og standard settings i 3dmark06..

 

 

3dmark score: 14407

SM2.0 Score: 6363

HDR/SM3.0 Score: 7871

CPU Score: 2773

 

 

Vil jeg få en økning i score om jeg kjører på med XP istedenfor Vista?

 

Jeg må kjøre Crysis på Medium, uten anti aliasing for at det ikke skal lagge..

 

Tips?

Lenke til kommentar

Jeg har nyeste drivere, 175.16!

 

Oppløsningen jeg kjører er 1680*1050!

 

EDIT: Som sagt kjører jeg Win Vista, husker fra laptoppen min at spill gikk sørpe på den, i motsetning til XP.. Vil jeg merke samme forskjell her, mon tro?

Endret av Snoft
Lenke til kommentar
Jeg har nyeste drivere, 175.16!

 

Oppløsningen jeg kjører er 1680*1050!

 

EDIT: Som sagt kjører jeg Win Vista, husker fra laptoppen min at spill gikk sørpe på den, i motsetning til XP.. Vil jeg merke samme forskjell her, mon tro?

 

Det er flere som har melt forskjellige problemer med 175.16 driveren. Du kan prøve en annen driver og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...