bajazzo Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Tenker da på hvilke nettbutikker (gjerne utenlandske) som selger dette billigst? Tips mottas med takk!
LaStrada Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Vet om flere som har kjøpt på ebay. Selv skal jeg det (hvis det ikke dukker opp flere billige butikker her!) etter jul når studielånet kommer!
ballerusk Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Cirka 270,- for Wiimote og ca 137,- for en Nunchuk. Og ja - alt av tilbehør er sonefritt så no worries (Du vet sikkert dette, men spørsmålet dukker opp hele tiden så jeg tenkte det var best å være sikker)
Uncle Scrooge Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Cirka 270,- for Wiimote og ca 137,- for en Nunchuk. Og ja - alt av tilbehør er sonefritt så no worries (Du vet sikkert dette, men spørsmålet dukker opp hele tiden så jeg tenkte det var best å være sikker) Hvor mye kommer det ca. i tillegg med frakt, toll og alt sånn der hvis jeg kjøper en wiimote, en nunchuck og to wii classic controller?
mpitof Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Anbefaler eBay... Har tidligere handlet fra Smart Games Shop og han shipper relativt kjapt (direkte fra Hong Kong) Tror det tok ca. en uke fra jeg bestile til jeg fikk produktet sist gang... Det ser ut til at han tar veldig lav pris på selve produktene, men setter fraktprisen høy (uansett hvor i verden du måtte befinne deg)... Det lønner seg i forhold til MVA i Norge, i.o.m. at vi har en mvafri grense på varer under 200 kr! Priser (ca.) inkl. shipping til Norge (DnB NOR valutakurser): Wii Remote: ca. 25 GBP - 270 kr. Wii Nunchuck: ca. 13 GBP - 150 kr. Wii Classic Controller: ca. 13 GBP - 150 kr. + insurance, som koster omkring 10 kr... Han har også pakker med Remote + Nunchuck, men da tror jeg du risikerer å betale MVA... Jeg bestilte nylig to Classic Controllers til den nette sum av 303 kr! :-) Edit: Alt er selvsagt sonefritt! :-) Endret 26. desember 2007 av mp93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå