sirtommen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg spillte et fiske spill på PC for en tid tilbake igjen. Jeg husker ikke så mye av det, men en kompis av meg minnet meg på det. Som sagt jeg husker ikke så mye av det, men jeg har litt lyst å få tak i det igjen. Hvertfall finne ut om jeg savner det Noen som har noen fiskespill titler som kanskje kan treffe med det jeg spillte for noen år tilbake?
Tobruk Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Heisann....Husker 2:Freshwater Trophys,Rapala Pro Fishing....
garnok Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 hmm.. hva med: Matt Hayes fishing? ellers er det mange som heter noe med "trophy bass" e.l. i seg
Kimelimm Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Eller Pro Bass Fishing serien? Eller kanskje du mener Insaniquarium eller hva det heter xD
sirtommen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 hmm..hva med: Matt Hayes fishing? ellers er det mange som heter noe med "trophy bass" e.l. i seg Tror du var ganske nære med Matt Hayes... Skal se litt på det Har lyst å prøve det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå