Gå til innhold

Oversikt over Age of Conan filmer finner du her!


Anbefalte innlegg

Age of Conan filmer

 

Hei alle sammen!

 

Jeg kaster meg nå ut, og starter på denne tråden, som vil bli oppdatert over de neste dagene, er en del saker å legge inn.

Her skal jeg forsøke å legge inn links til alle videoer jeg kan finne, og en kort beskrivelse av de jeg mener det er mulig. Dette vil ta tid, og jeg håper alle kan vente. Det er mulig at jeg ikke legger like stor vekt på alle videoer pga forskjellige kvaliteter, men skal prøve å finne litt av alt.

 

Denne tråden vil ta tid å forme, så ikke forvent den ferdig med det første.

 

----------------

Trådnyheter:

06.12.07: Tråden opprettet, to videoer lagt til første kvelden, satser på flere de kommende dagene.

12.12.07: Første oppdatering, tatt noen dager pga jeg er svært opptatt for tiden, men lover å legge til flere med tiden, legger til 5 nye videoer i kveld. Må gjøre noen fundementale endringer på tråden snart pga høyt antall videoer å velge mellom, må også droppe de eldre antagligvis også, slik at spillet ikke ser dårligere ut.

15.12.07: Gjør noen mindre endringer på tråden, fordi mange av videoene er av forskjellige kategori og typer. Lagt til 6 nye videoer.

18.01.08: Gjenoppliver tråden for alvor igjen, og satser på masse nye videoer fremover!

----------------

 

 

 

----------------------------------------------------------------------

Video FAQ

Info: Laget av en svært dedikert fan, som i disse dager er på besøk i Oslo hos Funcom pga konkurransen han vant med denne videoen. Per i dag nesten helt korrekt. Enjoy!

 

HD Streaming & Download: Her

 

 

----------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

Trailere

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A Tale by the Bar

Info: Ny trailer, sluppet den 06.12.07. Viser Age of Conan fra sin beste vinkel så langt. Masse steder, slosskamper, og forskjellige klasser som viser seg frem. Trailern er streamet, men kan lastes ned i 2 forskjellige formater, som igjen er fordelt inn i 2 forskjellige kvaliteter.

 

Streaming Normal (480p)

Streaming HD (720p)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sanctum Of The Burning Souls

Info: Brooding on a mountaintop, overlooking the Wild Lands, the ruins of the City of Burning Souls is a tainted place. The last vestiges of Acheronian magic still cling to the ruins, and few are foolhardy enough to risk the wrath of the spirits and demons within. Mer info?

 

Normal Download, klikk her!

HD Download, ikke tilgjenglig!

Streaming

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Black Ring Citadel

Info: The infamous home of the Black Ring is buried deep beneath an ominous mountain that looms behind Kheshatta, city of magicians. This coven of the darkest sorcerers in all Stygia is led by the all-powerful Thoth-Amon, earth’s mightiest practitioner of black magicMer info?

 

Normal Download, høyreklikk her!

HD Streaming: Her

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Battlekeep Siege (PVP)

Info: Slåss for harde livet med dine beste venner for å forsvare ditt keep, eller spill på den andre siden som de som angriper for å erobre deres status.Mer info?

 

Normal Download, høyreklikk her!

HD Streaming: Her

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Atzel's Approach

Info: Gripped by a cruel winter, the mountain passes of this lawless land are choked with ice, while snow-laden winds howl through the canyons, sounding to mortal ears like the cries of a dying god.Mer info?

 

Normal Download, klikk her!

HD Streaming: Her

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

Tech Demos

 

Dreamworld Engine Tech Demo (18.01.2008)

 

Liten Download: Høyreklikk & "Lagre som"

Medium(480p)Download: Høyreklikk & "Lagre som"

Stor(720p) Download: Høyreklikk & "Lagre som"

 

 

 

 

 

Gameplay (BETA ONLY!)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sword Slashin Gameplay

 

HD Streaming: Her

Normal Streaming: Her

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Swords and Sorcery Gameplay

 

HD Streaming: Her

Normal Streaming: Her

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spellcasting Gameplay

 

HD Streaming: Her

Normal Streaming: Her

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Half-Giant Battle Gameplay

 

HD Streaming: Her

Normal Streaming: Her

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CES 2008: Direct Feed Gameplay

 

HD Streaming: Her

Normal Streaming: Her

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

PvP Showcases

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cliffside Battle Gameplay

 

HD Streaming: Her

Normal Streaming: Her

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

Dokumentarer

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Conan goes to Tromsø

Info:Filmet i Tromsø tidligere i høst, levert her i bra kvalitet ADVARSEL: Stor og lang (30 min)

 

HD Streaming: Her

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spillutvikling i Norge

Info: Fortsettelse av "Conan goes to Tromsø" hvor Erling Ellingsen snakker litt om spillutvikling i landet Norge. ADVARSEL: Stor og lang (1 Time+)

 

HD Streaming: Her

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

Intervjuer

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Intervju med Produkt director av Age of Conan: Jørgen Tharaldsen

Info: Et av de nyeste (15/12/07) intervjuene til dags dato som gir en kjapp oppsummering av spillet og deres muligheter og konfirmerer at X-box versjonen kommer etter at PC versjonen er ute på markedet blant annet.

 

HD Streaming: Her

Normal Streaming: Her

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CES 2008: Combat and Quests Interview

Info: Kort intervju som har fouks på spillets kampsystem, som ikke er like for alle klasser, og questene deres.

 

HD Streaming: Her

Normal Streaming: Her

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CES 2008: Siege and pets Interview

Info: Kort intervju som har fouks på endgame sieges på dine fiendlige guilds, altså alle andre guilds enn din egne! Her er det mye å lære og mye moro å sette seg inn i senere. Videoen handler også litt om de klassene som kan ha pets, og hvordan dette systemet funker i praksis. Selvsagt svært kort om petsene også!

 

HD Streaming: Her

Normal Streaming: Her

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Verdt en sticky folkens? Sjekk for oppdateringer jevnlig! :)

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører 1280x960 og alt er perfekt, men fikk en sammenklemt siden en dag jeg jobbet med den, men ikke nå lengre, får se neste gang jeg redigerer.

 

Når det gjelder antall, så vet jeg det ligger en del fint ute, men satser først på de med kvalitet, så får vi se etter det.

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Oppdatert med 5 nye filmer, blant annet:

- CES videoer

- Dreamworld Tech Demo (Svært bra!!!)

- Visual FAQ (Nydelig..)

 

Totalt 18 videoer her nå, alle med opptil 3 størrelser kvalitetesmessig.

 

Omdøpte også tråden til noe enklere, og endret på overskriften.

 

 

Kos dere.

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...