Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp angående kjøp av bil...

veluci

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei....

nå skal eg kjøpe meg bil... eller for å si det sånn, så skal pappa kjøpe bil mest til meg da. grunnet att han ikke har lappen lengre av diverse årsaker... og han skal derfor kjøpe bil til meg mest pga att han trenger en sjåfør.. men også fordi han har lovet meg mye som han ikke har holdt i en lengre perriode....

det han kunne tenkt seg da, var egentli en golf eller en bmw 3-serie. men nå er det slik att det er eg som får velge heldigvis:D bmw er fine biler, å golf er også bra..

men skal begynne på skolen igjenn til høsten å trenger derfor en bil som ikke er så dyr i drift.. ergo helst en diesel. vill ha en litt ungdoms bil, men samtidig en med litt stil på da...

snakket med han om pris, og han sa 100 000++--

noen som kan komme med noen råd?? har egentli ikke så mye peiling, men vill være nøye med valget mitt da.. om det er noe eg har glemt å nevne, så bare spørr... svarer 1 eller flere ganger om dagen...

takker på forhånd for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salgsannonse og off topic slettet.

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden da det regnes som off topic.

MVH

KVTL

Skrevet
HER er en bil eg likte godt. men syntes den var litt dyr i forhold til års modell liksom... noen andre som syntes det eller?

Den var dyr og gått vesentlig langt til den prisen men selger håper vel å få igjen penger for all plastikken og andre utgifter han har hatt på denne bilen.. Jeg skjønner at unge mennesker kan syntes dette er tøft men her ble det litt vel mye syntes nå jeg. Jeg hadde heller kjøpt med en orginal A3/A4 TDI 110HK og fått en bil som var gått mindre og tatt godt vare på på andre måter en masse dill dall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...