Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen - Bra å jobbe hele natten før?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke smart å være dødstrøtt på eksamen nei. Hjernen skal også ha tid til å fordøye kunnskap. Uthvilt og opplagt er tingen.

 

Vi hadde noen som døgnet da vi leste til eksamen på høyskolen.. jeg takker stjernene for at jeg gikk hjem og fikk mine 8 timer på puta istedet for å nilese de siste 8 timene også. Det gikk ikke så veldig bra for dem som ble oppe hele natta. Skjønt nå skal jeg ikke si 100% at det var på grunn av at de satt oppe hele natta da. Men jeg tror personlig ikke at det hjelper.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

av erfaring vil jeg egentlig anbefale å avslutte pugginga rundt fem-seks dagen før. du ender bare med å stresse deg selv opp, mye bedre å se en film og prøve å koble av litt, for så å gå tidlig til sengs. kan du det ikke før siste dagen, er det for sent. men det er nå meg, da.

Lenke til kommentar

Etter endt utdanning så må jeg si at dette var den ensete måten jeg studerte rett før eksamen på. Fungerte topp for meg, døynet fikk 30 timer i uka før eksamen. Snudde døynet slik at jeg kunne stå opp i rundt seks tida på kvelden dagen før eksamen og sov ikke igjenn før eksamen var over. Snudde oppned på absolut alt, en dag middag kl ni på kvelden en annen klokka tolv på formiddagen. Innimellom ta å sett i gang en serie maraton du ikke har rukket over ennå. Og vær grei mot deg selv og møt venner innimellom all lesinga og kansje ta deg en fest, men ikke la det skli ut. Those where the times :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...