Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefaling for nytt xdsl modem med trådløs.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kunne tenke meg å evt. bytte ut modem+router så jeg har bare en boks i stua.

Kom over denne -> 3Com ADSL2+ Wireless 54 Mbps router

Virker jo grei den eller? Har adsl2+ så det er nice. Forøvrig lurer jeg litt på shdsl/sdsl å gå over til det evt. over tid, så det er interessant om jeg kan bruke samme boksen da også evt.

 

Noen anbefalinger ? Tenkte en maxpris 1500kr.

Endret av amiganostalgia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har god erfaring med 3com sine wlan ADSL modem.

Har dette i backup da jeg har en litt eldre versjon av samme type som kjører nå.(3CRWE754G72-B)

Har testet det litt men har opplevd at det lyser på Warning lampen av en eller annen grunn.

Kan være mitt er defekt da et annet jeg hadde før begynte å lyse på warning lampa før det døde..

 

Det er utrolig mange innstillinger i dette(3CRWDR101B-75-ME),mye mer enn jeg har sett på noe annet modem.

 

Jeg har 6,5km til sentralen og 3com modemet er det eneste jeg har fått til å kjøre stabilt.

Har prøvd en god del andre modem..

 

Jeg bruker ikke wlan på det,så det kan jeg si lite om.

Endret av taz
Lenke til kommentar

Den fritz boksen virket litt jalla? Jeg kom over en del tester og fant en netgear dg834 som jeg synes virket veldig interessant. I en test, dog ett par år gammel, scoret den lavest i respons tid helt ned til 9 ms, mot forholdvis resten lå mellom 15-20ms ping.

Kan adsl modemet virkelig ha så mye å si? Jeg ble i alle fall veldig interessert i den men det virker ikke som noen forhandlere har verken v4 av modemet, siste versjon, eller Annex B utgave i europa. Snasent utseende også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...