-Tommy Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Sliter med en veldig lav FPS i CS:S, spiller for det meste surf_japan og jeg kommer ikke over 60FPS. Ikke kom og si at jeg ikke trenger mer enn 60FPS for når jeg spiller så har jeg sikkert et gjennomsnitt på 25fps og det lagger skikkelig. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å fikse det? Specs til pc ligger i sigg, kjører i 1680*1050 med alt på høyeste. Vet at det skal gå fordi jeg har spilt med alt på høyeste før med mye høyere FPS.
Andyh0w Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Prøv og ta av Vsync og kanskje ta fps_max 101 i cs
-Tommy Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Vis du leser skikkelig så er problemt mitt at jeg normalt ligger på 25fps i snitt, vsync og fps_max er ikke problemet. Det er sjeldent jeg klarer å få 60fps.
Andyh0w Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Kan det være at du har noen programmer oppe og kjører når du spiller? Vist du har det kan det jo være at noen av de oppdaterer seg og gjør sånn at du får fps drop... jeg hadde det problemet en liten stund, da hadde jeg 25fps konstant ;(
-Tommy Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Har masse programmer kjørende i bakgrunnen, men CPU bruker jo ikke 20% engang og har 1.5GB ram ledig, så tror nok ikke at det er problemet.
-Tommy Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Ja, men laster ned beta driverene nå, så får vi se om det hjelper.
-Tommy Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Har instalert Beta driveren til neste versjon nå og det hjalp litt. Nå kommer jeg over 100fps, men har fremdels ganske heftige fps-drop, så er ofte nede i 30fps og da lagger det skikkelig. Noen flere tips?
hiper Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 ser du har quad core prosessor, prøv og sett affinitet til en eller to kjerner.
-Tommy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Hjeeeelp!! Det er fremdeles ikke fikset. Er heller ikke temps som er problemet, GPU ligger på ca. 60grader.
kjetilm Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Skjekket for evnt. virus? Last ned ccleaner som fjerner midliertidlige internet filer osv. Det hjalp en venn. Men husk. alle passordene som ligger lagret på internett forsvinner: http://www.ccleaner.com/download Kjør programmet - Gå på VALG - AVANSERT - Og fjern avkrysningen foran "Bare slett midlertidlige filer som er over 48 timer" Gå tilbake til "renser" og deretter "kjør ccleaner"
-Tommy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Såvidt jeg har funnet så har jeg ikke virus. CCleaner hjalp heller ikke
TrueNo Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hjeeeelp!! Det er fremdeles ikke fikset. Er heller ikke temps som er problemet, GPU ligger på ca. 60grader. Min ligger på under 30 grader-.-
-Tommy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Hvilken GPU har du da? Under spilling?Men selv om GPU ligger på 60grader så skal den jo klare å dra spillet.
iNeo Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Prøv å formatere? Ser ut som du har prøvd alt som er verdt å prøve!
-Tommy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Har ikke prøvd å formatere, men kan teste vis ingen andre har noen tips. Frister egentlig veldig lite å formatere men må man så må man.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Du kan også bare gå inn på Nvidia / ati osv sine sider, og laste ned de nyeste / gamlere skjermkort drivere? EDIT: Gratulerer i juleavatar tråden. Du leder klart. (Mats gjorde en god jobb. ) Endret 14. desember 2007 av Slettet-3t93k9
-Tommy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Har avinstalert de gamle og instalert nye drivere. Men det hjalp nok ikke. Takk takk, han har gjort en god jobb ja
TrueNo Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hvilken GPU har du da? Under spilling?Men selv om GPU ligger på 60grader så skal den jo klare å dra spillet. jeg har en intel core 2 duo prosessor men jeg har en logg her og den viser at tempraturen ikke har vært over 53 i de 2 siste dagene som inkluderer en del spilling av 1.6,source og battlefield-.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå