kristoao Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Finnes det noe program som kan "hjelpe meg" å rydde opp i mp3'ene mine? Nå har jeg flere sanger som er identiske med forskjellige navn, store/små bokstaver, track nr osv... ? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg ville anbefalt JJ Mp3 Renamer. Den vil ikke gjøre noe sykt som å sortere sangene dine ved et tastetrykk, men det er et utrolig lettvint "rename-program" som kan finne informasjonen i ID3 kodene og gjøre om navnet til det som er der. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Audiomonkey, bare søk litt på forumet Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Henger meg på denne! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 tag & rename, men koster litt. Mye rart som kan prøves Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Men vil dette rename kun taggen eller selve filnavnet? Jeg prøve et prog ved navn :File Sorting Utility 1.25 men tror den forandrer kun tag. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 TagScanner gjør begge deler og er gratis. Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 OK skal prøve det.. takk! Lenke til kommentar
Der Flieger Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) MediaMonkey er også et program som bør nevnes! Jeg har brukt dette programmet siden jeg startet samlingen min, og det hjulpet meg til å holde oversikten på alle de sangene som begynner og samles opp på disken min nå. Anbefales på det største, og her kan du også tagge sanger ved hjelp av "Auto-Tag via Amazon.com" - uten tvil et meget nyttig! Renaming av filnavnene etter maler gjøres også ved et tasteklikk! Endret 4. desember 2007 av Der Flieger Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Mp3tag er et veldig bra program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå