eliash Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Sitter og prøve å runne S.T.A.L.K.E.R. for tredje gang, men jeg kommer ikke lenger en Chernobyl NPP! Er dette det siste brettet i spillet? Har jo ikke funnet Strelok enda. Det skom skjer at jeg "wrapper" inn i portalene for å komme videre på brettet så slutter spillet, når jeg går inn i den siste portalen. Er dette riktig? var det alt? Har jo ikke fullført spillet. Vet det er mange alternative slutter på S.T.A.L.K.E.R., men det hadde vært fint om noen hadde kommet lengre en meg og kunnet fortelle meg hva jeg skal gjøre! På forhånd takk!
padda Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Sitter og prøve å runne S.T.A.L.K.E.R. for tredje gang, men jeg kommer ikke lenger en Chernobyl NPP! Er dette det siste brettet i spillet? Har jo ikke funnet Strelok enda. Det skom skjer at jeg "wrapper" inn i portalene for å komme videre på brettet så slutter spillet, når jeg går inn i den siste portalen. Er dette riktig? var det alt? Har jo ikke fullført spillet. Vet det er mange alternative slutter på S.T.A.L.K.E.R., men det hadde vært fint om noen hadde kommet lengre en meg og kunnet fortelle meg hva jeg skal gjøre! På forhånd takk! Sjekk ut walkthroughen til The Zone survival guide..
eliash Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 (endret) Sitter og prøve å runne S.T.A.L.K.E.R. for tredje gang, men jeg kommer ikke lenger en Chernobyl NPP! Er dette det siste brettet i spillet? Har jo ikke funnet Strelok enda. Det skom skjer at jeg "wrapper" inn i portalene for å komme videre på brettet så slutter spillet, når jeg går inn i den siste portalen. Er dette riktig? var det alt? Har jo ikke fullført spillet. Vet det er mange alternative slutter på S.T.A.L.K.E.R., men det hadde vært fint om noen hadde kommet lengre en meg og kunnet fortelle meg hva jeg skal gjøre! På forhånd takk! Sjekk ut walkthroughen til The Zone survival guide.. Bra side, men i følge denne siden, betyr de at spillet slutter etter Chernobyl NPP part2 da, har jo ikke funnet Strelok! Er det en twist jeg ikke har skjønt her eller?? Endret 6. desember 2007 av eliash
Ilythiir Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det er noe du har bommet på ja. Uten å si så altfor mye, anbefaler jeg å gjøre alt av "viktige" oppdrag på PDAen din. Da inkluderer jeg ikke slik som "Hjelp, der er en gjeng mutanter her, og vi er for pysete til å ta oss av dem!"
StianGH Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Du har bommet med Strelok ja. Du skal hjelpe en dude komme seg i live fra et militærraid i en forlatt base. Når du har hjulpet han i sikkerhet (evt. looter hans døde kropp) viser han deg et tunnelsystem under jorda. Her finner du ein litt "hemmelig" stige en plass som gir deg en del pekepinner hvem Strelok er og du får et nytt oppdrag.
RogueAlien Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg spillte litt fort igjennom første gang jeg spillte dette. Nå denne gangen har jeg anskaffet meg en mod (faiakes 2.4) og driver og reiser rundt og prøver og få med meg mest mulig. Nå har jeg til og med kjøretøyer på noen brett. Og jeg hadde ikke hørt om at det var forskjellige "slutter" på dette spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå