Gå til innhold

"Norges Herligste" med Ylvis-brødrene på TVNorge!


Anbefalte innlegg

Personlig synes jeg Ylvis-brødrene er morsomme, og kan det bli mer gøyalt når de treffer de mest sprøe personene rundt om i Norge?

 

Startet denne tråden (var en annen tråd, men den ble stengt) slik at vi kan få oss en god latter, diskutere og le. Kanskje noen på forumet kommer frem og sier at de hadde passet inn i programmet? ;)

 

Egentlig er det ufattelig at det finnes folk som er så rare og spesielle.. Skal sies at det hadde vært kjett om alle hadde vært like tho.

 

Forøvrig kan programmet sees på TVNorge sine sider :)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det var faktisk et morsomt program. Men faren for at det blir et freakshow er stor, særlig på måten det presenteres. Programmet er jo også litt ripp-off av vg-tvs programmer, og jeg synes vg-tv var litt mer profesjonelle.

 

En ting som overrasker meg er at alle tv-norge produksjoner (eller i hvert fall programmer på tv-norge) fremstår som amatørmessige og lavbudsjettsproduksjoner. Selvfølgelig trenger man ikke en storproduksjon, men når det brukes vanlige pinnacle studio effekter og fonter som hører hjemme på you-tube blir det litt labert.

 

Utvalget er også litt spesielt. Kiwi-bob og pennemannen passer perfekt inn, men Art Ranger og han rollespillfyren passet ikke helt inn. Art Ranger er en "stor" kunster og har en politisk agenda. Rollespillmannen ble nesten litt mobbing på måten det ble lagt frem, og det hele ble bare langdrygt og pinlig.

 

Men for all del, det var artig og morsommere enn forventet. Det bare vinglet litt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
var ny episode igår, der kom skrotmannen bare best ut da :p helt utrolig at det faktisk er noen som lever sånn i norge ;P

 

Favoritten sålangt gjennom hele serien : Kiwi-Bob :love:

 

Han bor under en times kjøring fra der jeg kommer fra. :p Kjørt forbi der mange ganger. Er helt villt hvor mye skrot han har. Og så den treknytinga da. :wee: Litt av en hobby.

Lenke til kommentar
var ny episode igår, der kom skrotmannen bare best ut da :p helt utrolig at det faktisk er noen som lever sånn i norge ;P

 

Favoritten sålangt gjennom hele serien : Kiwi-Bob :love:

 

Han bor under en times kjøring fra der jeg kommer fra. :p Kjørt forbi der mange ganger. Er helt villt hvor mye skrot han har. Og så den treknytinga da. :wee: Litt av en hobby.

Fettern til dama jobber som er elektriker, var på jobb hos han og skulle skru opp noe elektrisk anlegg. Han blei kvalm av å bare være i huset. Syns han var festlig i serien men han er visst "hata" i bygda. Til tross for hvordan han ser ut og hvordan han lever skal han visst være homo.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

de siste 2-3 episodene har vært ordentlig dårlig egentlig, men den siste var aller verst...

 

Planespottermannen f.eks... en 19 år gammel gutt som bor hos sine foreldre og tar bilder av fly? wohoo! ikke på langt nært så herlig som han som hadde tatt bilder av bilskilt i 40 år og kjente igjen nummer han så for mange år siden. Og cowboymannen var jo ikke noe spesiell, annet enn at han går med cowboyklær og har en pistol. Sett det før liksom. Det samme med DJ mannen i kautokeino (eller hvor enn de var), og sirkusmannen på askøy. Kjedelige, forutsigbare og ikke spesiell nok...

 

Nei har vært skuffet over de to siste episodene spesiellt, men er vel begrenset hvor mange superspesielle mennesker de klarer å finne, og det må jeg si, de har funnet ganske mange.

Lenke til kommentar

Ah det er et sykt bra show :)

 

Det er så mange som fortjener å vinne , Kiwi-Bob , Thaimannen , Skraphaumannen

Håper aller mest Kiwi-Bob vinner han er fantastisk..

 

Håper seong 2 kommer altså, utrolig bra Norsk show

 

Eddit: Håper også han fra Jæren kan vinne snakk om barsk fyr sover ute! og han er 91 år gammel !!

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...