Gå til innhold

Er dette bilde av "adventlysene" bra?

RKR1992

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Igjen, forminsk bildene dine før du legger de ut. Trur det er link til ett lett og fint program i Pyrobalto sin signatur.

Edit: Som du finner her

Endret av Eirikant
Skrevet

Altså, du kan formiske bilder i paint, du har fått kritikk for for store bilder på hvert av inleggene dine, do something about it.

Gidder ikke lagre det og se på det i riktig størrelse, siden bildene blir ikke formisket i Opera.

Ta deg hvertfall tid til å forminske bildene dine så du kan få kritikk istedenfor kjeft.

Skrevet

Å redusere størrelsen i paint er vel ikke akkurat det lureste, når det kommer til komprimeringen paint fikser etterpå? men har linka til et nokså flittig program i forrige tråd.

Skrevet
Å redusere størrelsen i paint er vel ikke akkurat det lureste, når det kommer til komprimeringen paint fikser etterpå? men har linka til et nokså flittig program i forrige tråd.

/kveruler

Sa det for å overdrive, selvfølgelig komprimerer man ikke bilder i paint, men jeg sa det er BEDRE å gjøre det i paint enn å ikke gjøre det i det hele tatt.

Skrevet
Jeg får ikke lasta ned det komprimeringsprogrammet , så går det an å gjøre det med photo shop?

Trykk CTRL - ALT - I for å åpne "Image Size" boksen, skriv inn størrelsen du vil ha i øverste feltet. F.eks 800px width. Husk å ha haket av "Resample Image" og "Constrain Propotions" og klikk ok.

Trykk så CTRL - ALT - SHIFT - S for å åpne "Save For Web" vinduet velg JPEG og Quality rundt en 60-70 og så Save.

tadaa!

Skrevet
Bare for å pirke enda litt mer, du har bilde av ET adventslys.

Kunne ikke la være :p.

Å neidu - det er ihvertfall to lys i bildet.

Tom

My bad, trodde det var smelta stearin elns..

Skrevet

Tom

Det er vel 3?:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Tom

Det er vel 3?:)

Ja det er 3

Skrevet

Bilde alene er jo rimelig kjedelig. jeg mener slike bilder må settes sammen med noe for i det hele tatt å få frem ett poeng. Bildet forteller meg ingenting annet enn at det brenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...