Gå til innhold

Logitech G15 v.2, når kommer det med norsk layout?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste irriterende med tastaturet er at man ikke har [mindre enn] og [større enn] krokodille munn symbolene, da venstre shift knapp er drit stor på engelske tastatur og har "spist opp" funksjonsknappen til venstre for z. Irriterende er også at enter tasten er bare 1 kolonne høy, og at ' * tasten er ovenfor enter knappen, i steden for at enter er 2 kolonner høy og ' * tasten er i armkroken på enter.

Det er akkurat disse tingene som plager meg også. Når det gjelder <> tegnene har jeg en macro på G18 tasten som skriver ut begge to og setter cursor i midten ;)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet når tastaturet kommer i butikkene ? Datoene varierer så utrolig, trodde den kom til å komme rundt den 10.jan (+/-), men nå ser jeg at f.eks pcutstyr har nå utsatt den til 19.feb.

Datoene ifølge diverse nettbutikker funnet via hardware.no sin prisguide varierer ifra 6.jan til 21.mars.

 

Netshop.no - 09-01-2008

NetshopOslo.no - 06-01-2008

Komplett.no - 2008-02-19

PCUtstyr.no - 19.02.2008

PS.no - 25.01.2008

MPX.no - 21-03-2008

 

Jeg begynner å bli så gira på å handle tastatur nå, at jeg vurderer å gå til innkjøp av den svenske versjonen.

 

Noen som har vært i kontakt med noen av nettbutikkene/logitech og vet noen håndfaste datoer? Er så spredt at man blir veldig forvirra.

 

-tjallis

Endret av tjallis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...