k-orm Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 De fleste P2P programmer lagrer data i *.dat filer mens man holder på å laste ned en fil. Når hele filen er lastet ned blir den "omgjordt" til *.exe. Problemet er at en fil jeg lastet ned ikke ble det ?! :? jeg brukte iMesh light, som jeg fjernet all spyware/adware med spybot. Finnes det noen programmer som kan ordne dette?
P@rm@nn Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Hvis hele filen er nede, så er det vel bare å endre filendingen til .exe? Om det ikke funker er den vel ikke lastet ned komplett.
k-orm Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Skrevet 6. februar 2003 Det sto "completed" bak filen, men hvis jeg gjør den om til exe åpnes det bare et "dos"-vindu som lukkes etter noen sek.
Admin'c Skrevet 6. februar 2003 Skrevet 6. februar 2003 Kan jo hende det er en zip fil eller en annen komprimert fil, prøv å gi den navnet .exe å åpn den i winrar eller noe
k-orm Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Skrevet 7. februar 2003 Jeg gjorde filen om til *.iso og åpnet den med daemon tools, da virket det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå