neoman Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 emnetittelen sier nok det meste men uansett, jeg har mistet både cd keyen til wow og cd keyen til burning crusader, dette bekymrer meg litt, er det slik att jeg må ha cd keyen til orginale wow eller burning crusader for å instalere wrath of lich king? når det kommer?
stekri88 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Nei, Har du registrert orginale wow og TBC ligger disse registrert til den accounten. så du trenger bare keyen til WOTLK
neoman Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 Nei, Har du registrert orginale wow og TBC ligger disse registrert til den accounten. så du trenger bare keyen til WOTLK Okey takk for raskt svar.
anono1123 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Er ikke dette litt åpenlyst da? Du trengte da ikke begge cd'keyene når du registrerte BC, gjor du?
War Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Du burde heller uroe deg over å bli hacket for kan du ikke sende cd key på konton din kan du bare glemme å få kontoen tilbake. Endret 3. desember 2007 av War
Del1 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 har du kjøpt konto? Så det er derfor du er urolig?
neoman Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 (endret) okok da har jeg fått svar, moderator kan bare stenge tråden nei jeg har ikke kjøpt kontoen foresten. men jeg har forøvrig kjøpt en annen konto før som ble tatt tilbake av eieren, så går ikke i den fluefella igjen. STENG Endret 3. desember 2007 av neoman
KVTL Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Til informasjon så stenger vi ikke tråder med mindre de strider mot retningslinjene. MVh KVTL
Leoron Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 når er foresten wotlk ventet sluppet? finnes det en dato?
stekri88 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har hørt noe om 28 februar. (har ingen kilder eller noe, dette er bare noe jeg skumleste over på ett forum )
Del1 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har hørt så tidlig som Mars 08 og November 08
bjorns_1 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Vil Blizzard holde på folk bør dem få det ut før Age of Conan. Vist ikke vil mange casual players osv går over dit tror jeg.
username882 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har hørt det kommer i slutten av 08, starten av 09..
PcT Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Du burde heller uroe deg over å bli hacket for kan du ikke sende cd key på konton din kan du bare glemme å få kontoen tilbake. Feil. Blizzard tar også imot ID. (Istedenfor secret answer / cdkey)
War Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Nei, jeg sendte ID og alt i verden. siste stepp var å sende dc key også for å få den åpnet. Kan hende man slipper unna men det gjorde ikke jeg. Denne fikk jeg etter dem hadde mast om ID Account Name: the account name that you are using to login.CD Key: original WoW game CD-key Name: the full name that the account was created with. Address: The address information given when the account was created. Zip/Postal Code: The zip/postal code that was given when the account was created. Your Secret Question and Answer. The Following Statement: "I have now checked the security of my computer, ensuring it is free of any viruses or key loggers and can confirm all appropriate precautions have been taken." Endret 3. desember 2007 av War
LowBalls Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Du burde heller uroe deg over å bli hacket for kan du ikke sende cd key på konton din kan du bare glemme å få kontoen tilbake. Dummeste jeg har lest så lenge du kan identifisere deg med pass for eks. er det ikke noe problem å få den tilbake
War Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg kunne ike få den tilbake selv om jeg sendte føferkort bank ID osv Dem skulle se cd key noe som tok meg en uke å lete frem Så det er ikke det aller dummeste du har lest. Endret 3. desember 2007 av War
LowBalls Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg kunne ike få den tilbake selv om jeg sendte føferkort bank ID osv Dem skulle se cd key noe som tok meg en uke å lete frem Så det er ikke det aller dummeste du har lest. Jeg hadde ikke cd-key eller secret pass.. tok 5dager og jeg fikk tilbake accounten. hadde ikke brukt den på 2måneder
War Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Som jeg sa GM forlanger forskjellig , det kan hende og det har hendt og da kan man ikke si at andre måtte ikke så jeg sender pass i steden. Da må man i alle fall gå rundt med et håp om å ikke bli hacket, håpe man ikke får en cd key GM osv blir mye som skal klaffe. Det lønner seg å ha cd keyen. Endret 3. desember 2007 av War
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå