YaegeR Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Fungert greit i et par dager nå, men igår startet det med at PC-en slo seg av, fjernet støv og skitt med luftkompressor. alt gikk greit etter det. idag har jeg spilt mye wc3 og spilt et par timer ut3 uten problemer.. tenkte å ta meg ei økt til, etter 1 min låser PC-en seg, jeg hører lyder av spillet mens skjermen er svart. restarter og 3 ganger på rad har pc låst seg FØR jeg har kommet inn i spillet. altså midt mellom alle reklamene.. lurer på hva problemet kan være? 2.1ghz dual core 1gb ram (får 2gb til imorgen) 8950 gt nvidia skjermkort noen med nå løsninger eller opplevd det samme?
hølands_gutt Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 sjekk for temperaturer på forskjellige komponenter(skjermkort,prossessorer samt hdd) normalt? da ville jeg prøvd å reinstallere spillet. min 8800gts har en tildens til å bli svart når den har stått på noen dager også blir den litt for varm, dårlig design på disse skjermkortene, regner med på mitt at jeg skal sette på en annen kjøler. min ligger liksom på 68 idle, og 78 load så..
dymoletratag Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har lidd av AKKURAT det samme "syndromet". Løsningen på problemet for meg var å kjøpe nye kjølere til CPU og graffikkort (De gamle hadde støvlag så tykke og tette at man kunne bruke dem som kaffefilter.. no kidding).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå