Gå til innhold

Call of Duty 4: Prestige Mode. Hvem spiller?

Merlin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er level 55 nå og sitting on the fence. Vet ikke om jeg skal ta prestige eller ikke. En del av meg sier at jeg kommer til å gjøre det uansett, mens en annen del vil ikke miste perks. Jeg bruker kun M16 men er kjipt å miste bandolier (ekstra ammo).

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er egentlig greia med prestige mode? :hmm: Trodde det var det samme som Hardcore inntil jeg prøvde det..

Nytt ikon som viser at du har vært 55 en gang, så vidt jeg vet. Ellers er det vel tilbake til level 1 og opplåsing av scopes/grips/perks/challenges.

Skrevet

Mister man alt i player match også? Eller kan man alltid velge utifra alt i player match? Litt dumt da kanskje om du skal spille klanmatch og er i lavt level. :S

Skrevet
Klarer ikke å trykke på "PRestige mode" selvom jeg har kommet til rank 55! Hva kan det være? hmm

Du må lvl en gang til. Hvis du går inn på barracks så står det hvor mye du mangler.

Skrevet
Klarer ikke å trykke på "PRestige mode" selvom jeg har kommet til rank 55! Hva kan det være? hmm

Du må lvl en gang til. Hvis du går inn på barracks så står det hvor mye du mangler.

Da skjønner jeg:)

Skrevet

Nope, alt blir resetta, noe som er litt teit. Derfor jeg ikke gidder i hvertfall..

Operations, Killer, Elite og de der kunne i hvertfall blitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...