Archangel Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Dersom dere er faa personer saa co-op paa Rouge Spear ( Raven Shield kommer jo ogsaa snart ) .
bjaa Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 paint er rått å linke på over lan da, bytte tegninger med hverandre og finne ut alle feila NOT
akzj0n Skrevet 9. februar 2003 Skrevet 9. februar 2003 Blir spennende med det nye spillet fra C&C, jeg er ra2 fan
Caddy Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Ingen som har nevnt klassikeren, Codename Eagle ennå... Det er jo bare dødsgøy på LAN... For å ikke snakke om Coop på Serious Sam 2... Eller SvenCoop mod`en til Half-Life... CS er morro det også, men det er jo så gammelt. Håper på forbedringer i neste versjon jaaa...
PeNtA Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Risk II!! blir ikke bedre enn det!! stemningsfult og morro! noen som er med på major risk spilling på TG?
sjefen_ Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 C&C generals kommer til å bli den nye slageren, singleplayer varer så kort (ferdig med usa p KORT tid), men på lan kommer det til å bli fett.
adyton Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Glemte helt det mest geniale spillet av alle. Delta Force 1. Utrolig kult.. var morro online også, men serverne ble tatt ned
SuperFlybee Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 når Raven shield kommer blir nok det en klassiker. Selv foretrekker jeg Rouge Spear---> Urban Operation
akzj0n Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Counter-Strike hahahaha måtte bare...er i søppel er vi ikke ? =D
Tigeren Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 CS og Mobile Forces er vel det som tar mest av på LAN.. Ellers blir det Warcraft 3 og annet småkos.
sjefen_ Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Delta Force Landwarrior er også en klassiker. Jeg taper alltid :oops: , ligger på topper å camper med sniper og så blir jeg tatt med kniv, blir så sinna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå