Gå til innhold

Unreal tournament 3 - norske spillere ? servere ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilte UT veldig mye, og nr 1 var helt outstanding, hoppa over nr 2, og har nå kjøpt nr 3.

 

så jeg lurer på om det er mange her inne som spiller det eller vet av en plass der norske ut3 folk henger?=)

 

eneste plass jeg vet av så langt er #ut3.no på qnet

 

 

www.unrealnorth.com er i alle fall en side du kan sjekke ut.

 

Håper på noen norske servere selv, hadde vært helt konge om vi hadde fått oss et lite community. Vi kan ikke gjøre annet enn å oppfordre folk til å kjøpe spillet, for det er helt konge!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg ny PC nesten berre på grunn av UT3 (det, og så er det alltid artig med ny hw). Var skuffa i starten, men etter å fått fiksa instillingar og optimert ting, så har UT3 absolutt overtatt for 2004 i mi bok. Alt som gjenstår no er at nokre store WAR map blir lansert og at den kommande patchen går frå beta til release.

 

Kva upload-hastighet er det forresten rimlig å ha dersom ein vil kjøre ein dedikated server?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sjefen (han som drifter daua.no) kommer med servere ASAP såvidt jeg vet når linux server er ferdig.

 

sirkrelia - fyi, unrealnorth er mest comp. spillere fra TDM/1v1 miljø, men alle er velkommen bare de oppfører seg :)

 

Akkurat dette ser ikke så veldig lyst ut, Linux servere. Kommer nok til å ta en god stund før vi ser noe slikt.

 

- - -

 

Jeg leter forøvrig etter en person eller to å trene 2v2 Instagib TDM med, evt. normal weapons. Som sagt så har jeg selv en server (London basert) til formålet.

Lenke til kommentar

Jeg er selv overrasket over hvor lite servere jeg finner på UT3. I følge serverspy.net, er det på det meste ca 300 spillere som er online med UT3 på verdensbasis, mens nylig lanserte Call of Duty 4 har hatt opptil 11 000 spillere på en gang (da jeg sjekket). Begynner å lure på om "enkel moro" (Quake, UT) er på vei ut, og spillere hopper over til mer avanserte fpser online.

 

Jeg håper uansett at serverantallet øker, for jeg digger UT3 (Kan nevne at jeg ikke likte 2k3, 2k4 utgavene).

Lenke til kommentar

Linux server er/var påtenkt for release sirka samtidig som første offisielle patchen - så vi får se om Epic får driten ut av Legal og lar Icculus sende det ut snart iom. at patchen er ute.

 

Jeg er ingen Igib spiller så der er det ikke så mye hjelp å hente ifra meg hvertfall...

Endret av dàC!
Lenke til kommentar
Begynner å lure på om "enkel moro" (Quake, UT) er på vei ut, og spillere hopper over til mer avanserte fpser online.

Dette har jeg lurt på selv. Elsket q3 p.g.a dens enkelhet, men samtidig ble det svært hardcore, og dermed falt mange spillere ut. Så det har aldri vært no stor quake-community (men det må nevnes at Norwegian Quake League var et utrolig hyggelig community), UT har jeg ikke no særlig forhold til (utenom 1'ern som ble spilt på LAN).

 

Er det mulighet for "hardcore"-tweaking i UT3, grafikkmessig?

 

Og hvordan er spillet ellers i forhold til q3? Sammenlignbart i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Death match i UT er like, om ikkje meir intens enn i Quake, men kva som er best vert sikkert ein smakssak.

 

Det som gjer UT betre syns eg imidlertid er VehichleCTF og Warfare. Her trenger ein ikkje vere hardcore for å ha det moro, som lett kan vere tilfellet viss ein hamnar på feil death-match server. Det, og så gjev kjøretøy spelet ein mykje større dybde utan å gå på bekostning av intensitet og action.

Lenke til kommentar
Begynner å lure på om "enkel moro" (Quake, UT) er på vei ut, og spillere hopper over til mer avanserte fpser online.

Dette har jeg lurt på selv. Elsket q3 p.g.a dens enkelhet, men samtidig ble det svært hardcore, og dermed falt mange spillere ut. Så det har aldri vært no stor quake-community (men det må nevnes at Norwegian Quake League var et utrolig hyggelig community), UT har jeg ikke no særlig forhold til (utenom 1'ern som ble spilt på LAN).

 

Er det mulighet for "hardcore"-tweaking i UT3, grafikkmessig?

 

Og hvordan er spillet ellers i forhold til q3? Sammenlignbart i det hele tatt?

 

 

Hei igjen emp :)

 

Hmm, UT3 TDM føler jeg har potensial til å bli en schläger, bare vi får et norsk community slik som vi hadde i Q3. Du kan vel ikke sammenligne det med q3, bare at det er ca like intenst, men morro er det definitivt! Håper virkelig det blir litt populært her til lands. Vi trenger noen norske servere først, though. Blir litt pes å spille med 70+ ping etterhvert. Greit i starten, men ikke i lengda.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...