Gå til innhold

Trådløst nettverk, windows eller medfølgende programvare?


Jan-E.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre det er er svært god software som følger med som har funksjoner du ønsker så er det absolutt ingen grunn til og bruke det som følger med kortet. Min erfaring er at mye av disse er simple og ulogiske i bruk. Win sin egen fungere da utmerket, da snakker vi dog om XP med SP2 eller nyere.

Lenke til kommentar

Ja hvis ikke du kjører online-spill eller tv eller noe sånt så er windows sin programvare ok. Men den pauser litt hvert minutt for å se etter nye nettverk... her fikk jeg en pause på 1-2 sek hvert minutt og det var for mye når jeg spilte. :blush: Med kortets egen programvare skjedde ikke det der.

Lenke til kommentar
Ja hvis ikke du kjører online-spill eller tv eller noe sånt så er windows sin programvare ok. Men den pauser litt hvert minutt for å se etter nye nettverk... her fikk jeg en pause på 1-2 sek hvert minutt og det var for mye når jeg spilte. :blush: Med kortets egen programvare skjedde ikke det der.

Bare så det er sagt, jeg er helt fersk med trådløst.

 

Jeg bruker Windows programvaren og har delt internettlinjen på den stasjonære med en bærbar.

Det popper til stadighet opp "nettverk koblet til", og så prøvde jeg å spille musikk på den bærbare fra delt mappe på den stasjonære og da ble det et lite opphold i musikken ca hvert minutt.

 

Får prøve medfølgende programvare da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...