mfb Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Er blitt level 20 nå på min shaman og vil fortest komme til lvl 60 for deretter å kose meg med outland atter en gang:) Lurer da på hva det er best å specce da for at lvlinga går fortere. Enhancement vs Elemental
Glipp Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Er blitt level 20 nå på min shaman og vil fortest komme til lvl 60 for deretter å kose meg med outland atter en gang:) Lurer da på hva det er best å specce da for at lvlinga går fortere. Enhancement vs Elemental Enhancement går fortest. i alle fall gjorde det til meg en stund siden jeg lvlet han til 70 nå da men.
StorPeder Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Elemental til 40, Enhancement videre. Selv om du må drikke ofte som Ele er DPS'en såpass mye høyere at det er verdt det.
Rostad Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Tror du har spora litt av her kombat-kaare. (affliction for leveling imo)
PSV Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nå var det vel snakk om shaman leveling specc her og ikke warlock. Uansett finnes dette spørsmålet hver eneste dag og det er bare å søke rundt så finner man det.
Skogslik Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Er lvl 34 på min shaman nå og har levlet enhancemenat hele tiden og syns det er enormt gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå