Fineschmecker Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hei! Jeg har nå lastet ned og installert Trackmania Nations på min maskin med Vista Ultimate 64-bit. Men når jeg trykker på TMN-ikonet kommer det opp diverse errors/feilmeldinger:
nilsMeister Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 jeg fikk det heller ikke til å fungere på min vista 64bit maskin. fint om noen kunne funnet en løsning.
MezzyFez Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Tror viss du ska kjøre det i Vista, så må du ikke starte det gjennom launcheren, men den andre applikasjonen som er i tmn mappen. Vet ikke om du har gjort det eller ikke, men det er en plass å begynne.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 oppdater spillet, legg inn starforce driveren .
Fineschmecker Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Tror viss du ska kjøre det i Vista, så må du ikke starte det gjennom launcheren, men den andre applikasjonen som er i tmn mappen. Vet ikke om du har gjort det eller ikke, men det er en plass å begynne. Dette har jeg prøvd, og slapp unna en av feilmeldingene men får fortsatt ikke startet spillet. oppdater spillet, legg inn starforce driveren . Spillet er oppdatert, men hvor finer jeg "starforce" driveren?
Sveern Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Søk. Tror jeg har svart på akuratt det her før, men snill som jeg er kan jeg forklare en gang til Last ned den fila som jeg linker til her. Legg den i C:\Program Files\Synaptics mappa di og kjør. Da skal det virke å kjøre fra launchern, men visst ikke så prøv ifra TmNations.exe (eller noe i den duren) Happy gaming http://www.star-force.com/support/sfdrvup.zip (Dæven hvor vanskelig det skulle være å få lasta opp ei fil her nå da)
Andreas63 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Søk. Tror jeg har svart på akuratt det her før, men snill som jeg er kan jeg forklare en gang til Last ned den fila som jeg linker til her. Legg den i C:\Program Files\Synaptics mappa di og kjør. Da skal det virke å kjøre fra launchern, men visst ikke så prøv ifra TmNations.exe (eller noe i den duren) Happy gaming http://www.star-force.com/support/sfdrvup.zip (Dæven hvor vanskelig det skulle være å få lasta opp ei fil her nå da) Takk Sveer'n! jeg slet med akkuratt det samme, men når jeg gjorde det funka video card greia! Kan du svare meg på hvorfor spillet ikke starter når jeg trykker på play?? Det kommer ikke video card greie, men spillet bare slutter, og virke og det kommer ikke opp noe mere!?
Cummy Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Hei jeg har noe av det samme problemet. Men jeg får denne feillmeldingen: (vedlegg) Problemet er at alt tyder på at jeg har den siste driveren! Eventuelt kan noen gi meg link til en dirver som funker? Jeg har: NVIDIA® GeForce® 8400M GS skjermkort 256MB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå