Gå til innhold

Får ikke startet Trackmania Nations i Vista 64-bit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nå lastet ned og installert Trackmania Nations på min maskin med Vista Ultimate 64-bit. Men når jeg trykker på TMN-ikonet kommer det opp diverse errors/feilmeldinger:

error2wt6.jpg

tmnerroredut4.jpg

tmn3edpx1.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror viss du ska kjøre det i Vista, så må du ikke starte det gjennom launcheren, men den andre applikasjonen som er i tmn mappen. Vet ikke om du har gjort det eller ikke, men det er en plass å begynne.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

oppdater spillet, legg inn starforce driveren .

Skrevet
Tror viss du ska kjøre det i Vista, så må du ikke starte det gjennom launcheren, men den andre applikasjonen som er i tmn mappen. Vet ikke om du har gjort det eller ikke, men det er en plass å begynne.

Dette har jeg prøvd, og slapp unna en av feilmeldingene men får fortsatt ikke startet spillet.

oppdater spillet, legg inn starforce driveren .

Spillet er oppdatert, men hvor finer jeg "starforce" driveren?

Skrevet

Søk. Tror jeg har svart på akuratt det her før, men snill som jeg er kan jeg forklare en gang til ;)

Last ned den fila som jeg linker til her. Legg den i C:\Program Files\Synaptics mappa di og kjør. Da skal det virke å kjøre fra launchern, men visst ikke så prøv ifra TmNations.exe (eller noe i den duren)

Happy gaming :thumbup:

http://www.star-force.com/support/sfdrvup.zip

(Dæven hvor vanskelig det skulle være å få lasta opp ei fil her nå da)

• 3 uker senere...
Skrevet
Søk. Tror jeg har svart på akuratt det her før, men snill som jeg er kan jeg forklare en gang til ;)

Last ned den fila som jeg linker til her. Legg den i C:\Program Files\Synaptics mappa di og kjør. Da skal det virke å kjøre fra launchern, men visst ikke så prøv ifra TmNations.exe (eller noe i den duren)

Happy gaming :thumbup:

http://www.star-force.com/support/sfdrvup.zip

(Dæven hvor vanskelig det skulle være å få lasta opp ei fil her nå da)

Takk Sveer'n! jeg slet med akkuratt det samme, men når jeg gjorde det funka video card greia! Kan du svare meg på hvorfor spillet ikke starter når jeg trykker på play?? Det kommer ikke video card greie, men spillet bare slutter, og virke og det kommer ikke opp noe mere!?

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei jeg har noe av det samme problemet. Men jeg får denne feillmeldingen: (vedlegg)

Problemet er at alt tyder på at jeg har den siste driveren! Eventuelt kan noen gi meg link til en dirver som funker? Jeg har: NVIDIA® GeForce® 8400M GS skjermkort 256MB

post-159330-1208877110_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...