Gå til innhold

Acer Aspire 2920z

kesse

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette prosjektet har blitt lagt daudt ei stund, men eg tok det opp igjen i dag... Korleis installerer eg SATA-drivarane, eller kor finn eg dei i det heile tatt?!?!

Skrevet (endret)

Kun lyddrivarane gjenstår... Føler meg trygg på at eg har dei rette drivarane, men eg får rett og slett ikkje til å installera dei :wallbash:

Kan nokon som har gjort det forklara framgangsmåten?

Endret av Gullars
Skrevet (endret)

finner ikke maskinen/XP lydkortet? Og du trenger sikkert ikke en helt ny installasjon, en reparasjon holder lenge vil jeg tru..

Endret av Battone
Skrevet (endret)

Jo, maskinen finn lydkortet, men drivarinstallasjonen fungerer rett og slett ikkje... Kan du leggja ut eit skjermbilde av korleis "Enhetsbehandling" ser ut hjå deg?

post-7901-1209225716_thumb.jpg

Endret av Gullars
Skrevet (endret)

Nå fungerer alt!

Det kan ha vore ein konflikt mellom WinXP SP2 og Realtek. Eg gjorde ein ny installasjon der eg inkluderte ein fix frå MS, og nå går alt på skinner :)

Edit: Viss nokon veit om ein plass eg kan lasta opp filer på 300MB kan eg leggja ut ein liten guide med alle naudsynte filer vedlagt :)

Endret av Gullars
Skrevet (endret)

For dei som vil gå over til XP (SP2) utan å leita for lenge etter dei rette drivarane osv, følgjer ein kort guide her.

Last ned alle relevante drivarar her og her. Dei fleste er henta frå acerpanam.com, men nokre er henta direkte frå produsenten sine sider.

1. Installasjons-CD

-Lag ein WinXP-CD med støtte for SATA og Realtek audio ved hjelp av denne guiden: http://jaizalblog.blogspot.com/2008/02/dow...-sata-ahci.html

-I lista over dei ulike drivarane, skal du installera ICH8 HEM/HBM SATA AHCI.

2. Installer drivarar for Intel Chipset (exe)

3. Installer drivarar for Realtek Audio (exe)

4. Installer drivarar for skjermkort (exe)

5. Installer drivarar for nettverkskort

-Må gjerast gjennom Enhetsbehandling

6. Installer drivarar for trådlaust nettverkskort

-Må gjerast gjennom Enhetsbehandling

-Vel å installera Atheros AR5006X

7. Installer drivarar for blåtann (exe)

-Når du får beskjed om å kopla til Bluetooth, klikk på BT-knappen oppe til høgre på tastaturet.

8. Installer drivarar for webkamera (exe)

9. Installer drivarar for kortlesaren (exe)

10. Installer drivarar for modem

-Eg fekk ikkje exe-fila til å fungera. Gjorde heller installasjonen frå Enhetsbehandling.

11. Installer Launch Manager (exe) og fix for LM (exe)

------------------------------------------------------

Nå skal alt fungera :) Eg gjorde steg 2 og 3 i omvendt rekkjefølgje, men lyddrivarane fungerte ikkje før chipset-drivarane var installerte, så dette er sikkert "meir korrekt".

Lukke til!

Endret av Gullars
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Bumper denne for å stille et enkelt spørsmål: Hvordan få bilde fra bærbar til min TV (SONY, fra 2000) med scart og gul-hvit-rød inngang i front.

S-video-utgangen på 2920z er 7pins og gjør det litt vrient å finne riktige kabler. NOen tips?

Mvh. OleGondole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...