Gå til innhold

Fatal1ty kom til Norge... Og døde!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Stillingen endte på 21 - 1". Han ble vist drept :) F-5'er du artikkelen kommer den inn;) Jeg glemte vist å ta med det

Endret av obese
Skrevet

Latterlig artikkel.

Er vel ingen som har påstått at han ALDRI kan fragges.

Hvis det derimot viser seg at det var utlovet en belønning til den som klarte å fragge han så bør jo creative stille opp. Men jeg tror nok ikke Henriksen er den eneste som har fragga denna "cyberathleten" i senere tid...

Skrevet (endret)

Jeg oppfatta det som at dem bare pranka fyren. At han vant 21-0, men tok selvmord så det sto 21-1.

Man merker jo når man fragger noen

Endret av PepsiCo
Skrevet
Ohohoho. 1 fuckings kill . Det var virkelig synd for Fatal1ty :roll:

Har han sagt at han er udødelig i alle spill han spiller/spilte da?

Nei, det finnest flinkare Quake 3 spelarar enn han.

Skrevet

Litt unyansert artikkel kanskje, men det var ikke snakk om noe selvmord her altså...

Han som slo han en runde kom fra TV2 Battle.no, artikkel om den saken kommer nok i løpet av dagen ;)

Skrevet

Til alle de som ikke likte overskrifta: det var et sarkastisk og åpenbart spark til VG's overskrifter. Man kan ikke bruke ordet "frag" til et bredt publikum.

:)

Skrevet

Seriøst ser ikke meg selv som en ybernerd eller noe men å fragge en dud bare omså en gang er jo piece of cake! Bring it on sier jeg bare;) Trenger ikke noe spesialmus eller noe piss min mx 510 holder i massevis;D

Skrevet

Vet du hvor mye han har spillt Quake o.l?

Du ville ha store problemer med å drepe han.

Mest fordi han sikkert er litt over allt mens du blir for stillestående og da er du kattemat for han..

Skrevet (endret)
Vet du hvor mye han har spillt Quake o.l?

Du ville ha store problemer med å drepe han.

Mest fordi han sikkert er litt over allt mens du blir for stillestående og da er du kattemat for han..

Tss, sier bare bring it on! Ikke det at jeg har spilt quake på et år. o_O

Endret av Bruktbilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...