Gå til innhold

PS2 spill på Europeisk PS3?


Mortis747

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått meg PS3, og har tenkt og kjøpa Grand Theft Auto San Andreas på PS2. Men kan jeg spille Grand Theft Auto San Andreas PS2 på PS3'en min? :) Eller går ikke dette? Finnes det andre PS2 spill som også fungerer like bra på PS3 som på PS2? Hadde også vert fint om noen kunne finne enn liste eller svare klart helt sikker JA/NEI på at det går/ikke går :) Noen som foresten har prøvd dette spillet på PS3?

 

- Takk for Svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142

Jeg har PS3 60GB kjøpt i Norge og jeg kan fint spille Need For Speed Most Wanted på det. Om GTA:SA fungerer vet jeg ikke helt, men vil da for all del tro det når NFS virker.

Ellers har jeg hørt at 40GB-versjonen ikke har støtte for PS2-spill, men vet ikke.

 

edit: too late

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har fått meg PS3, og har tenkt og kjøpa Grand Theft Auto San Andreas på PS2. Men kan jeg spille Grand Theft Auto San Andreas PS2 på PS3'en min? :) Eller går ikke dette? Finnes det andre PS2 spill som også fungerer like bra på PS3 som på PS2? Hadde også vert fint om noen kunne finne enn liste eller svare klart helt sikker JA/NEI på at det går/ikke går :) Noen som foresten har prøvd dette spillet på PS3?

 

- Takk for Svar!

Hvilken PS3 har du kjøpt deg? Den med 40 gigabyte harddisk og 2 usb-kontakter i front, eller den med 60 gigabyte harddisk og 4 usb-kontakter i front?

 

Førstnevnte kan ikke spille ps2-spill, siste kan det.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har fått meg PS3, og har tenkt og kjøpa Grand Theft Auto San Andreas på PS2. Men kan jeg spille Grand Theft Auto San Andreas PS2 på PS3'en min? :) Eller går ikke dette? Finnes det andre PS2 spill som også fungerer like bra på PS3 som på PS2? Hadde også vert fint om noen kunne finne enn liste eller svare klart helt sikker JA/NEI på at det går/ikke går :) Noen som foresten har prøvd dette spillet på PS3?

 

- Takk for Svar!

Hvilken PS3 har du kjøpt deg? Den med 40 gigabyte harddisk og 2 usb-kontakter i front, eller den med 60 gigabyte harddisk og 4 usb-kontakter i front?

 

Førstnevnte kan ikke spille ps2-spill, siste kan det.

Har 60GB versjonen :)

Endret av Xiwi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...